کد خبر : 121931
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1397 - 18:45
دسته‌بندی نشده
-

مقایسه ایران و ژاپن امروز با جام ملت ها/ از تایپه تا تبریز با ۶ تغییر

مقایسه ایران و ژاپن امروز با جام ملت ها/ از تایپه تا تبریز با ۶ تغییر
دو تیم ایران و ژاپن درحالی امروز رو به روی یکدیگر قرار گرفته اند که هر کدام، تغییری یکسان نسبت به جام ملت های آسیا را دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم های ملی فوتسال ایران و ژاپن از ساعت ۱۸ امروز(دوشنبه) در تورنمنت چهارجانبه تبریز به مصاف هم رفته اند.

دو تیم درحالی رو به روی یکدیگر قرار گرفته اند که هر کدام، تغییری یکسان نسبت به جام ملت های آسیا را دارند.

هشت بازیکن ایران که در جام ملت های آسیا ۲۰۱۸ نیز در ترکیب تیم ملی قرار داشتند: سپهر محمدی، علیرضا رفیعی، محمد شجری، محمدرضا سنگ سفیدی، مسلم اولاد قباد، ابوالقاسم عروجی، سعید احمد عباسی، مهدی جاوید

هشت بازیکن ژاپن که در جام ملت های آسیا ۲۰۱۸ نیز در ترکیب تیم ملی این کشور قرار داشتند: NISHITANI RYOSUKE،TAKITA MANABU، MORIOKA KAORU، AKIRA MINAMOTO، HOSHI SHOTA، YOSHIKAWA TOMOKI، MUROTA YUKI،SEKIGUCHI YUSHI

تفاوت بین تغییرات ترکیب دو تیم، این است که ژاپنی ها قبل از جام ملت ها دست به تغییرات اساسی در تیم خود زده بودند و بازیکنان حاضر در جام ملت های ۲۰۱۸، اغلب بی تجربه بودند.

این تیم در تورنمنت تبریز از YUSHI گلر دوم خود استفاده می کند اما از طرفی هم بازیکن شاخصی همچون رافائل هنمی را با خود به ایران نیاورده است.

در تیم ملی ایران نیز صمیمی دعوت نشده است و بازیکنان باتجربه ای همچون حسن زاده، طیبی، توکلی و اسماعیل پور نیز حضور ندارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.