کد خبر : 122601
تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1397 - 13:56
-

عکس گرفتن از درب رختکن حاشیه ساز/خداحافظی عابدین با هواداران

عکس گرفتن از درب رختکن حاشیه ساز/خداحافظی عابدین با هواداران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حاشیه نگاری دیدار آذرخش و پارسیان را بخوانید: *این دیدار رأس ساعت ۱۸ آغاز شد. *بعد از باز شدن درب سالن برای بازیکنان و عوامل برگزاری دیدار ، چندین نفر برای گرفتن عکس از درب رختکن پارسیان که هفته گذشته حاشیه ساز شده بود حضور یافتند که اعضای کادر فنی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حاشیه نگاری دیدار آذرخش و پارسیان را بخوانید:

*این دیدار رأس ساعت ۱۸ آغاز شد.
*بعد از باز شدن درب سالن برای بازیکنان و عوامل برگزاری دیدار ، چندین نفر برای گرفتن عکس از درب رختکن پارسیان که هفته گذشته حاشیه ساز شده بود حضور یافتند که اعضای کادر فنی پارسیان به این کار خبرنگاران و مسئولین اعتراض کردند.
*ابتدای دیدار چند بازیکن آذرخش که سابقه بازی در پارسیان را داشتند با گل به استقبال کادر فنی تیم سابق خود رفتند.
*علی عابدین که آخرین بازی خود در آذرخش را انجام میداد در ابتدای بازی به یکی از هواداران دو آتشه و معلول آذرخش گل اهدا کرد.
*در نیمه دوم در یک صحنه که بازیکن تیم پارسیان بر روی زمین افتاده بود ، بهروز جعفری بازیکن آذرخش با اینکه با گلر حریف تک به تک شده بود توپ را به بیرون زد که زیباترین صحنه بازی را رقم زد و با تشویق شدید حاضرین در سالن همراه بود.
*تیم پارسیان ۴ دقیقه مانده به پایان بازی پاورپلی کرد که در این شرایط یک گل دریافت کرد و یک گل زد.
*پس از چند هفته ، بار دیگر بازی خانگی آذرخش از شبکه استانی مرکز خلیج فارس به طور زنده پخش میشد.
ب*ر خلاف اکثر دیدار های لیگ برتر ، این بازی حاشیه داوری خاصی نداشت و دلیل آن تمرکز بالای داوران به دلیل رفتار منطقی کادر فنی دو تیم بود که سعی می‌کردند کمترین اعتراض را به داوران داشته باشند خصوصا سرمربی پارسیان که اکثر دقایق بازی لبخند به لب داشت.
*در پایان بازی لیدر آذرخش ، علی عابدین را بر روی شانه های خود گذاشت و در سالن دور زد و صحنه ای احساسی برای هواداران رقم خورد و این بازیکن در این شرایط با هواداران خداحافظی کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵

اقای ناظم و شریعه تو که ریش میذاری رو صورتت و هیت میری و عزاداری میکنی این ها همش نماست ؟؟؟ نمیگم عابدین خیلی کسای دیگه هم هستن که باید به تیم ملی برای انگیزه بیشتر دعوت بشوند نذار نفرین ادم ها پشت سرت باشه تیم ملی برای مردم ایرانه نه برای شخص شما که با هر کسی خوب هستی دعوتش کنی و با هرکس که خوب نیستی حقش را بخوری به فکر اون دنیا هم باش خیلی از کسایی و در تیم ملی دعوت میکنی که تو تیم خودشون نفر پنجم یا ششمین نفر هستند البته ایران همش باند بازیه.