کد خبر : 122765
تاریخ انتشار : شنبه 14 مهر 1397 - 12:48
-

تعلل سازمان لیگ عجیب است/ابهامات پلی آف

تعلل سازمان لیگ عجیب است/ابهامات پلی آف

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سازمان لیگ از این فصل تصمیم گرفت تا قهرمان لیگ برتر را به شیوه پلی آف انتخاب کند و پس از پایان بازیها،۸ تیم برتر راهی این مرحله شوند.پیش از این ساز و کارهایی اعلام شد و برخی ابهامات باقی ماند اما حالا این ابهامات حل نشده است. سازمان لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سازمان لیگ از این فصل تصمیم گرفت تا قهرمان لیگ برتر را به شیوه پلی آف انتخاب کند و پس از پایان بازیها،۸ تیم برتر راهی این مرحله شوند.پیش از این ساز و کارهایی اعلام شد و برخی ابهامات باقی ماند اما حالا این ابهامات حل نشده است. سازمان لیگ ابتدا اعلام کرد بازیها تا پیش از فینال به صورت ۲ از ۳ خواهد بود اما در تصمیم گیری اخیر خود اعلام کرده که تنها مرحله اول با حضور ۸ تیم دو از سه خواهد بود و در مرحله نیمه نهایی بازیها رفت و برگشت است.این قضبه به شدت با واکنش باشگاه گیتی پسند روبرو شده است. محمد حسین عراقی زاده سرمربی گیتی پسند در این خصوص گفت: قبل از شروع فصل جلسه ای با حضور مدیران باشگاه ها می گذارند و تصویب می کنند که مرحله هشت تیم و چهار تیم پلی آف، تیم برنده دو مسابقه از سه مسابقه صعود کننده باشد. با این حال به یکباره آقای سلیمانی (دبیر کمیته فوتسال) مصاحبه می کند و می گوید به خاطر مشکلات مالی، این دو مرحله به صورت رفت و برگشت انجام می شود نه سه مسابقه.اگر قرار است آقایان خودشان تصمیم بگیرند پس چرا قبل از فصل ما را دعوت می کنند و جلسه می گذارند؟ باشگاه گیتی پسند هم درگیر مشکلات اقتصادی است ولی اگر قرار است تغییری در برنامه مصوب ایجاد شود، باید یک جلسه بگذارند نه اینکه خودشان تصمیم بگیرند.

از سوی دیگر هنوز برخی ابهامات در این زمینه مشخص نشده است. سازمان لیگ مشخص نکرده وضعیت کارت زرد ها و قرمزها در لیگ برتر در پلی آف چگونه خواهد بود و آیا کارت زردها پس از هفته بیست و ششم پاک خواهد شد یا نه؟ همچنین در نقل و انتقالات نیز ابهامات زیادی وجود دارد. اول اینکه با پایان فصل آیا بازیکنان تیم ها می توانند ادعایی در مورد رقم قرارداد خود داشته باشند یا اینکه می توانند از تیم جدا شوند یا نه؟ امکان نقل و انتقال بازیکن در پلی آف هست و آیا زمان برای آن تعیین خواهد شد؟ ساز و کار جذب بازیکن در این مرحله چیست؟ آیا تیم می تواند از بازیکنان آزاد استفاده کند و استفاده از این بازیکنان چه تبعاتی برای تیم و بازیکن دارد؟ هیچکدام از این ساز و کارها مشخص نشده و سازمان لیگ با سکوت در این راه و تعلل در اعلام نظر خود بر حاشیه های پلی اف فوتسال دامن می زند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.