کد خبر : 122873
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1397 - 12:37
-

تقی پور: فخیم به اندونزی نمی‌رود/ یک بازیکن خارجی جای سنگ سفیدی می‌گیریم

تقی پور: فخیم به اندونزی نمی‌رود/ یک بازیکن خارجی جای سنگ سفیدی می‌گیریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسماعیل تقی پور درباره برد تیم فوتسال مس سونگون مقابل فرش آرا در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: بازی را در نیمه اول خوب شروع کردیم ولی در نیمه دوم بازیکنان محکم بازی نکردند. به همین خاطر در ۱۰ دقیقه آخر تحت فشار قرار گرفتیم ولی خدا را شکر که سه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسماعیل تقی پور درباره برد تیم فوتسال مس سونگون مقابل فرش آرا در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: بازی را در نیمه اول خوب شروع کردیم ولی در نیمه دوم بازیکنان محکم بازی نکردند. به همین خاطر در ۱۰ دقیقه آخر تحت فشار قرار گرفتیم ولی خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم. مهمتر از آن، بازگشت حمید احمدی بعد از هشت ماه مصدومیت بود که خوشبختانه توانست گلزنی هم داشته باشد.

وی با اشاره به بازی تیمش مقابل آذرخش در هفته سیزدهم، اظهار کرد: به اینکه آذرخش کجای جدول قرار دارد کاری نداریم. تمام مسابقات سخت است. در بازی با سن ایچ هم فکر می کردیم سه امتیاز مسابقه در جیبمان است ولی مساوی شدیم. آذرخش تیم باانگیزه ای است و اگر محکم بازی نکنیم سه امتیاز را از دست خواهیم داد.

سرمربی تیم فوتسال مس درباره وضعیت محمدرضا سنگ سفیدی تصریح کرد: سنگ سفیدی در ایتالیا به سر می برد ولی هنوز نمی دانیم که با باشگاه مدنظرش به توافق رسیده است یا خیر. فعلا او به ما اطلاعی نداده است. سنگ سفیدی با ما قرارداد داشت ولی نخواستیم مانع پیشرفتش شویم. وقتی به بنده گفتند سنگ سفیدی پیشنهاد دارد گفتم این فرصتی برای این بازیکن است که به یک کشور دیگر برود. برای همین جلوی او را نگرفتیم.

تقی پور در خصوص وضعیت فرهاد فخیم و تمایل این بازیکن برای بازگشت به لیگ اندونزی هم گفت: با فخیم صحبت کردیم و ماندنش در تیم مس نهایی شده است. او از اندونزی پیشنهاد داشت و دو، سه تیم او را می خواستند ولی این بازیکن به نوعی قانع است و در مس می ماند.

وی درباره احتمال جذب بازیکن خارجی برای مرحله پلی آف لیگ فوتسال خاطرنشان کرد: صد درصد یک بازیکن خارجی و خوب جذب می کنیم تا جای سنگ سفیدی پر شود. برای جذب بازیکن تاپ خارجی در پلی آف برنامه داریم. هیچ اصراری نداریم این بازیکن برزیلی باشد؛ فقط باید با کیفیت باشد.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.