کد خبر : 123690
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1397 - 14:07
-

شمس :آقایان می روند ولی فوتسال تاوان میدهد/المپیکی ها در نهایت امکانات و تجهیزات نتیجه نگرفتند

شمس :آقایان می روند ولی فوتسال تاوان میدهد/المپیکی ها در نهایت امکانات و تجهیزات نتیجه نگرفتند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران مدیریت ضعیف را عامل ناکامی‌های اخیر فوتسال ایران در المپیک و لغو بازی مقابل برزیل عنوان کرد. حسین شمس درباره عملکرد تیم ملی فوتسال جوانان در المپیک جوانان ۲۰۱۸ و کناره‌گیری علی صانعی از هدایت این تیم گفت: متاسفانه تیم علی‌رغم تمام امکاناتی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران مدیریت ضعیف را عامل ناکامی‌های اخیر فوتسال ایران در المپیک و لغو بازی مقابل برزیل عنوان کرد.

حسین شمس درباره عملکرد تیم ملی فوتسال جوانان در المپیک جوانان ۲۰۱۸ و کناره‌گیری علی صانعی از هدایت این تیم گفت: متاسفانه تیم علی‌رغم تمام امکاناتی که در اختیارش گذاشته شده بود خوب نتیجه نگرفت و نتوانست به نیمه نهایی برسد. تیم ملی فوتسال جوانان ۵۰ مرحله اردو داشت؛ این تعداد اردوی آماده‌سازی برای هر تیمی فوق العاده است و به نظرم تیم در نهایت امکانات و تجهیزات لازم به آرژانتین اعزام شد اما خودشان نتوانستند نتیجه بگیرند.

وی ادامه داد: کادر فنی می‌گوید بازی تدارکاتی نداشتیم، من نمی‌دانم مگر دو بازی با جزایر سلیمان و برزیل بازی محسوب نمی‌شوند؟ فرض کنند این دو بازی تدارکاتی بود، مگر ما در گذشته چطور بازی می‌کردیم به نظرم این حرف‌ها بهانه است و کادر فنی برای اینکه عملکرد خودش را توجیه کند این صحبت‌ها را مطرح می‌کند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران افزود: چرا نمی‌گویند که ما به خاطر مسئولیت‌های زیادی که داریم تمرکزمان را از دست داده‌ایم؟ به نظرم آدم باید شجاع باشد و اشتباهاتی که مرتکب شده است را بپذیرد، علی صانعی با تمام احترامی که برای او قائل هستم چند مسئولیت بر عهده دارد. او هدایت تیم ملی جوانان، تیم ملی المپیک و بانوان را در اختیار دارد و به همین خاطر تمرکزش را از دست داده و نمی‌تواند بر روی یک تیم تمرکز کند. به نظرم آقایان باید به قدری شجاع باشند که ایراد کارشان را قبول کنند و به دنبال توجیه و بهانه نروند.

وی در ادامه صحبت‌هایش به لغو بازی ایران و برزیل اشاره کرد و گفت: بدترین اتفاق تاریخ در فوتسال رقم خورد، بازی تدارکاتی با برزیل به خاطر نداشتن پول بلیت لغو شد اما در مقابل میلیاردها پول خرج می‌کنند تا تیم ملی فوتبال ایران با بولیوی بازی کند. متاسفانه فوتسال برای هیچ‌کس مهم نیست و این رشته را ورزش حساب نمی‌کنند.

شمس تأکید کرد: وقتی آقایان رشته فوتسال را قبول ندارند نتیجه‌اش همین می‌شود که بازی با بهترین تیم تاریخ لغو می‌شود، برزیلی‌ها خودشان را برای بازی مقابل ایران آماده کرده بودند و همه شرایط را هم فراهم کرده بودند اما آقایان این بازی را لغو کردند، آیا این بدترین توهین به بهترین تیم تاریخ فوتسال نبود؟ سال‌هاست که ما فریاد می‌زنیم فوتسال باید از فدراسیون فوتبال جدا شود و خودش فدراسیون مستقل داشته باشد اما هیچ‌کس اهمیتی نمی‌دهد چون به فوتسال بها نمی‌دهند. آقایان بازنشسته‌اند و باید به زودی از فوتسال بروند ولی دود تمام کارهایی که انجام می‌دهند به چشم فوتسال می‌رود و این رشته ضرر می‌کند.

سرمربی سابق تیم ملی در پایان گفت: متاسفانه فوتسال برای کسی اهمیت ندارد و آقایان هم دیر یا زود از فوتسال می‌روند اما این فوتسال است که باید تا سال‌ها تاوان دهد. به نظرم تا زمانی که این آقایان روی کار هستند فوتسال رنگ آرامش به خود نمی‌بیند.
منبع:پانا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

چه تاوانی هم جناب شمس . ولی خدایش شما کا را بدجوری سرجایتان نشاندند وگرنه معلوم نبود الان چکارها که نمیکردید استاددددددد