کد خبر : 124197
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 آبان 1397 - 16:39
-

شاهرخی : هیچ گونه اختلافی بین من و علاسوند وجود نداشت /عدم کسب نتایج دلخواه دلیل تغییر کادر فنی بود

شاهرخی : هیچ گونه اختلافی بین من و علاسوند وجود نداشت /عدم کسب نتایج دلخواه دلیل تغییر کادر فنی بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید شاهرخی مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اظهار داشت: با توجه به این که در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور نتیجه دلخواه خود را کسب نکردیم به این نتیجه رسیدیم که در کادر فنی تیم جابه جایی صورت گیرد. وی با بیان این که کیاوش علاسوند (سرمربی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید شاهرخی مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اظهار داشت: با توجه به این که در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور نتیجه دلخواه خود را کسب نکردیم به این نتیجه رسیدیم که در کادر فنی تیم جابه جایی صورت گیرد.
وی با بیان این که کیاوش علاسوند (سرمربی سابق تیم) سال ها در کنار تیم بود و سال گذشته تیم ملی حفاری با او به مقام چهارم دست یافت گفت: بر عکس شایعاتی که عنوان شده هیچ گونه اختلافی بین من و علاسوند وجود نداشت و تنها قصد داشتیم تغییراتی در کادر فنی تیم ایجاد کنیم.
شاهرخی با بیان این که داوود نژاد در سال های گذشته هدایت تیم ملی حفاری را برعهده داشت و نتایج نسبتا خوبی با این تیم کسب کرد گفت: امیدواریم در نیم فصل دوم رقابت ها بتوانیم به اهداف از پیش تعیین شده باشگاه برسیم و در جایگاه مناسبی از جدول قرار بگیریم.
وی گفت: در تعطیلات نیم فصل احمد ملاعلی به تیم ما اضافه شد همچنین ۲ بازیکن از تیم امیدهای خود را به ترکیب بزرگسالان پیوستند.
مدیرعامل باشگاه ملی حفاری افزود: به دنبال آن هستیم که جایگاهی مناسب و بهتر از فصل قبل برای خود رقم بزنیم اگر چه به خوبی می دانیم کار بسیار سختی در پیش داریم.
وی در خصوص تیم فوتسال بانوان ملی حفاری گفت: تیم بانوان ما خوشبختانه تا به امروز با اقتدار و بدون شکست در صدر جدول قرار دارد و امیدواریم بار دیگر شاهد قهرمانی این تیم در لیگ برتر فوتسال بانوان باشیم.
تیم فوتسال ملی‌ حفاری در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال کشور با ۲۰ امتیاز در رده هفتم قرار دارد.
منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲:۴۰

لطفا از نتایج خوب داوودی با حفاری بگید ماهم بدونیم

نام ... پنجشنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲:۴۱

درسالهای گذشته داودی تیم سوم رو به رتبه ی نهم رساندند ودسته گلها به آب دادند جناب شاهرخی واقعا نمیدونید

نام ... پنجشنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

آقای مدیر عامل اطلاعات غلط بهتون دادن داوودی تیمو سوم گرفت نهم جدول تخویل داد کدوم نتایج نسبتا خوب این تیم بربادرفته بود شما ویرانش کردید

فوتسالي پنجشنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱

آقای شاهرخی با این کارت فوتسال خوزستان رو نابود کردی

بی نام پنجشنبه , ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

استاد شاهرخی این آقای داوودی چه نتایج خوبی گرفته هر جا رفته اون تیم رو تا مرحله سقوط برده..کجا با حفاری نتایخ خوبی گرفت با اون همه بازیکن و ستاره که در اختیار داشت..واقعا واسه این انتخاب و تغییرتون متاسفیم