کد خبر : 124697
تاریخ انتشار : شنبه 19 آبان 1397 - 11:18
دسته‌بندی نشده
-

برای صرفه جویی در بازی های خارج از خانه تیم کامل را در اختیار نداریم !

برای صرفه جویی در بازی های خارج از خانه تیم کامل را در اختیار نداریم !
مربی تیم فوتسال اهورا بهبهان در خصوص بازی برابر فرش آرا مشهد گفت: دو تیم بازی خوبی انجام دادند و یک بازی پر فشار از دو تیم شاهد بودیم که در نهایت فرش آرا موفق به پیروزی شد به همین دلیل به هواداران و باشگاه فرش آرا تبریک میگم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مربی تیم فوتسال اهورا بهبهان در خصوص بازی برابر فرش آرا مشهد گفت: دو تیم بازی خوبی انجام دادند و یک بازی پر فشار از دو تیم شاهد بودیم که در نهایت فرش آرا موفق به پیروزی شد به همین دلیل به هواداران و باشگاه فرش آرا تبریک میگم.

محمد علیپور افزود: ما با توجه به بضاعتی که داریم بازی خوبی انجام دادیم و تمام انرژی که داشتیم را در زمین گذاشتیم، ما به خاطر شرایط مالی و نداشتن اسپانسر در بازی‌های خارج از خانه تیم کامل را در اختیار نداریم ولی بازیکنان ما امروز تمام انرژی که داشتند رو در زمین گذاشتند اما تجربه بازیکنان فرش آرا عامل موفقیت این تیم بود و حق فرش آرا در بازی امروز برد بود.

وی ادامه داد: تیم ما‌ کاملا بومی است و به‌عنوان یک تیم خصوصی هیچ گونه حمایتی از سوی مسؤولان استان و بهبهان نداریم، پیش بینی چنین شرایطی را داشتیم اما‌ مطمئنا از هفته آینده نتایج بهتری کسب می‌کنیم از نیم فصل اول تجربه خوبی کسب کردیم که در ادامه فصل به کمک خواهد آمد.

علیپور در خصوص اینکه حجت سرمربی اهورا روی سکو قرار داشت گفت: آقای حجت در دیدار قبلی از کنار زمین اخراج شدند و این بازی‌ روی نیمکت حضور نداشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.