کد خبر : 125641
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آذر 1397 - 15:42
دسته‌بندی نشده
-

ترابیان ادعایش در مورد دعوت جاوید به مراسم برترین ها را پس گرفت/اگر گفته باشم جاوید هم دعوت شده،چه اشکالی دارد؟

ترابیان ادعایش در مورد دعوت جاوید به مراسم برترین ها را پس گرفت/اگر گفته باشم جاوید هم دعوت شده،چه اشکالی دارد؟
ترابیان در مورد انتخاب برترین‌های فوتسال آسیا گفت: در حال حاضر تنها اصغر حسن‌زاده به عنوان یکی از گزینه‌های برترین‌های فوتسال آسیا به این مراسم دعوت شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان رئیس کمیته فوتسال دیروز در مصاحبه ای با خبرگزاری فارس در پاسخ به سوالی که آیا اصغر حسن‌زاده به عنوان بهترین بازیکن آسیا در فوتسال انتخاب شده، گفت: خیر، هنوز هیچ چیز مشخص نیست طبق روال هرساله AFC افرادی را از کشور‌های مختلف جهت انتخاب برترین‌های فوتسال آسیا معرفی می‌کند و در بین دعوت شدگان به این مراسم اسامی دو بازیکن خوب ایران اصغر حسن‌زاده و مهدی جاوید مشاهده می‌شود.

وی در ادامه گفت: من نمی‌دانم چرا بعضی از رسانه‌ها به شکل قطعی افرادی را به عنوان برترین‌های فوتسال آسیا انتخاب و معرفی می‌کنند. رسانه‌های ما نباید عجله کنند و تا قطعی شدن از سوی AFC کسی را اعلام و معرفی کنند. مطمئن باشید در صورتیکه بخواهیم این کار را ادامه دهیم AFC عکس‌العمل نشان داده و روی این موضوع حساس می‌شود.

ترابیان اما پس از انتقاد پایگاه خبری فوتسال و صحت این خبر که جاوید به مراسم دعوت نشده است گفت: در حال حاضر تنها اصغر حسن‌زاده به عنوان یکی از گزینه‌های برترین‌های فوتسال آسیا به این مراسم دعوت شده است. من از روز اول در مصاحبه‌های خودم گفتم فقط حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی به مراسم برترین‌ها دعوت شده، اما متاسفانه برخی رسانه‌ها از من ایراد می‌گیرند که گفته‌ام جاوید و حسن‌زاده از ایران به این مراسم دعوت شده اند؛ اگر هم چنین گفته باشم چه اشکالی دارد. این موضوع باعث افتخار است که ایران ۲ نماینده در این مراسم داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.