کد خبر : 126026
تاریخ انتشار : شنبه 10 آذر 1397 - 8:58
-

بدلی: افتضاح‌ترین داوری را در طول دوران ورزشی ام در دیدار مقابل رشت دیدم/امتیازات را بین تیم‌هایی که می‌خواهند تقسیم کنند

بدلی: افتضاح‌ترین داوری را در طول دوران ورزشی ام در دیدار مقابل رشت دیدم/امتیازات را بین تیم‌هایی که می‌خواهند تقسیم کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در هفته شانزدهم لیگ برتر، نماینده مشهد باید روز جمعه در رشت به مصاف تیم بانوان شهرداری این شهر می‌رفت، دیداری که فاطمه بوداغی به عنوان ناظر داوری در آن حضور داشت و مرضیه پناهی، بهناز آبک، مهری رسولی و لیلا مرادی قضاوت آن را برعهده داشتند اما به گفته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در هفته شانزدهم لیگ برتر، نماینده مشهد باید روز جمعه در رشت به مصاف تیم بانوان شهرداری این شهر می‌رفت، دیداری که فاطمه بوداغی به عنوان ناظر داوری در آن حضور داشت و مرضیه پناهی، بهناز آبک، مهری رسولی و لیلا مرادی قضاوت آن را برعهده داشتند اما به گفته مشهدی‌ها، این بازی سراسر اشتباه بود تا جایی که سرمربی تیم هیأت فوتبال خراسان مجبور شد دو بار تیم خود را در اعتراض به نتیجه از زمین بیرون بکشد و با اصرار ناظر فدراسیون به زمین بازگردند.

زهرا بدلی که هدایت تیم دختران مشهدی را برعهده دارد، در خصوص اتفاقاتی که روز جمعه در رشت رقم خورد، گفت: افتضاح‌ترین داوری را در طول دوران بازیکنی و مربیگری‌ام در دیدار مقابل رشت دیدم، بازیکنان تیم حریف نیز بسیار خشن بازی می‌کردند، تنه می‌زدند و بازیکنان ما را شارژ می‌کردند و حتی بازیکن حریف به بینی بازیکن ما آسیب جدی زد اما داور واکنشی نشان نداد و در مقابل اعتراض‌های ما داور می‌گفت چرا بازیکنان مشهد روی زمین نمی‌افتند تا خطا گرفته شود.

وی تصریح کرد: در صحنه‌ای از بازی، روی ریباند توپ از گلر حریف جدا شد و بازیکن ما سمیرا زمانیان به دنبال توپ رفت که دروازه بان از پشت روی پای زمانیان افتاد و مچ پای او آسیب دید، در این صحنه که به طور حتم خطا بود، داور تا زمانی که متوجه درد زیاد بازیکن ما نشد، بازی را نگه نداشت. آسیب او به حدی بود که پس از بازی او را با آمبولانس منتقل کردند اما داور این صحنه را خطا نگرفت، دروازه‌بان حریف بسیار خشن بود و در صحنه دیگری باعث آسیب مچ پای مائده یوسفی نیز شد.

سرمربی تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در اعتراض به این صحنه‌ها و داوری، در طول بازی دو بار مجبور شدم تیم را از زمین بیرون بکشم و تنها با اصرار ناظر فدراسیون و اینکه هیأت فوتبال به عنوان حامی برای تیم هزینه می‌کند و اینکه نمی‌خواستیم زحمتشان از بین برود، راضی شدیم تا به بازی بازگردیم. پس از این همه اعتراض داوران نیز کمی تغییر در رویه خود دادند و در انتهای بازی زمانی که عادلانه قضاوت کردند با توجه به حجم بالای خشونت تیم حریف در بازی، شهرداری رشت ۵ خطایی شد.

ارسال فیلم به فدراسیون‌ برای ما امتیاز نمی‌شود

وی ادامه داد: تشخیص اوت‌ها و پنالتی‌ها پر از اشتباه بود، در چند صحنه که صددرصد حق با ما بود، ناظر داوری اعلام کرد که فیلم بازی را برای فدراسیون خواهد فرستاد اما دیگر برای ما چه فایده‌ای دارد و ما امتیاز این بازی را از دست دادیم. برای من سوال است که حضور ناظر داوری در یک دیدار به چه دلیل است، زمانی که ناظر خودش نیز به اشتباه داور اذعان دارد تنها به فرستادن فیلم به فدراسیون اکتفا می‌کند، در حالی که فرستادن فیلم را افراد دیگر هم می‌توانند انجام دهند.

بدلی با اشاره به مشکل توپ بازی نیز گفت: حتی توپ مسابقه نیز درست نبود، توپی که در زمین بود مثل توپ والیبال ارتفاع می‌گرفت، زمانی که اعتراض کردیم و خواستیم تا از توپ‌های ما استفاده کنند، داور اعلام کرد اولویت با توپ‌های میزبان است، جالب است که قوانین گویا بین داوران متفاوت است زیرا در بازی هفته گذشته که در مشهد برگزار شد داور در ابتدای بازی از توپ‌های تیم آبادان استفاده کرد.

امتیازات را بین تیم‌هایی که می‌خواهند تقسیم کنند

سرمربی تیم هیأت فوتبال خراسان‌رضوی با تأکید براینکه از فدراسیون گلایه داریم، ادامه داد: در این هفته تیم نامی نو با تیم پایین جدولی دیدار داشت و مشخص بود که پیروز میدان خواهد بود یکی از بهترین داوران را برای قضاوت انتخاب کردند، اما در دیداری مانند رقابت مشهد و رشت که پیش‌بینی یک دیدار پایاپای می‌شد، دو داور معمولی که حتی به اعتقاد من قضاوتشان در این بازی در حد لیگ برتر نیز نبود، قرار داده بودند. اگر می‌خواهند نتیجه را به تیم‌هایی بدهند که مربی تیم ملی دارند، حداقل بگویند تا ما برای این دیدارها هزینه نکنیم و بازیکنانمان هم آسیب نبینند.

وی با اشاره به تفاوت واکنش‌ها در شهرهای مختلف گفت: در مشهد تیم ها به دنبال بهانه‌های جزئی و کوچک هستند و به خاطر چند سانتی‌متر عرض تیرک دروازه و یا تور، بازی را به حاشیه و تعویق می‌اندازند اما حق مشهدی‌ها در شهرهای دیگر خورده می‌شود و کسی هم حمایت نمی‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.