کد خبر : 126199
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آذر 1397 - 12:31
دسته‌بندی نشده
-

کفاشیان باید فوتسال را تحویل دهد

کفاشیان باید فوتسال را تحویل دهد
درحالی که روز پانزدهم آذر به عنوان آخرین روز فعالیت بازنشسته ها اعلام شده و از این روز به بعد هر گونه فعالیت آنها غیرقانونی و حتی «جرم» تلقی می شود اما تکلیف بسیاری از اعضای بازنشسته فدراسیون فوتبال مشخص نشده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، درحالی که روز پانزدهم آذر به عنوان آخرین روز فعالیت بازنشسته ها اعلام شده و از این روز به بعد هر گونه فعالیت آنها غیرقانونی و حتی «جرم» تلقی می شود اما تکلیف بسیاری از اعضای بازنشسته فدراسیون فوتبال مشخص نشده است.

این در حالی است که نشست ها و جلسات داخلی و خارجی پرتعدادی برای تعیین تکلیف این فدراسیون برگزار شده اما سناریویی که در این جلسات برای این فدراسیون خبرسازی نوشته شده به مرحله اجرا در نیامده است تا ابهامات در مورد آینده برخی افراد بیشتر شود.

هر چند ماندن مهدی تاج در ریاست فدراسیون فوتبال فعلا قطعی شده است اما رفیق سالهای اخیر او که مغز متفکر ماجراهای اخیر نیز بوده است باید مسئولیتش را ترک کند. علی کفاشیان که حالا در فوتبال به یک فرد پخته و باتجربه تبدیل شده و زیر و بم راه های برون رفت از بحران و تعلیق و … را به خوبی می داند، رئیس کمیته فوتسال است اما به دلیل بازنشسته بودن باید مسئولیتش را ترک کند.

علی کفاشیان که در ماههای اخیر از تجربیاتش استفاده کرد تا کمک حال فوتبال باشد و حتی برخی جلسات خارجی را نیز مدیریت کرد تا این رشته آسیب نبیند، چاره ای جز تن دادن به قانون ندارد و باید کمیته فوتسال را به فرد دیگری تحویل دهد و از جمع مدیران فدراسیون خارج شود. البته اعضای هیات رئیسه ای که مسئولیت حقوقی و حق امضا دارند نیز باید زودتر از برگزاری مجمع ترک پست کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.