کد خبر : 126930
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آذر 1397 - 13:00
-

آنچه در بازی فرش آرا با شهرداری ساوه گذشت

آنچه در بازی فرش آرا با شهرداری ساوه گذشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آخرین دیدار از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال در هفته نوزدهم در مشهد برگزار شد . در این دیدار که با پخش مستقیم از شبکه خراسان و همچنین شبکه ورزش در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می شد حدود ۷۰۰ تماشاگر از نزدیک شاهد دیدن این دیدار بین تیم های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آخرین دیدار از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال در هفته نوزدهم در مشهد برگزار شد . در این دیدار که با پخش مستقیم از شبکه خراسان و همچنین شبکه ورزش در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می شد حدود ۷۰۰ تماشاگر از نزدیک شاهد دیدن این دیدار بین تیم های فرش آرا مشهد و شهرداری ساوه بودند .
مطابق مسابقات برگزار شده در مشهد ، پس از تلاوت قرآن ، صلوات خاصه امام رضا در سالن پخش شد .
قضاوت این دیدار را آقایان ایمان غلامی ، ولی الله رضایی ، حسین توانا و مرتضی شعبانی برعهده داشتند .
تیم فرش آرا مشهد در ابتدا با حامد سنایی ، سروش احمدنیا ، مجید خزایی ، علی ابراهیمی و علی رستمی بازی را با سرمربی گری محسن حسن زاده آغاز کرد .
در طرف مقابل تیم مهمان ، شهرداری ساوه ، با جواد منتظر ، ناصر بابایی ،علی کیایی ، رضا تمیزی و امیر طالبی با سرمربی گری رضا فلاح مسابقه را آغاز کرد .
در همان ابتدای مسابقه در دقیقه ۲ سروش احمدنیا با مصدومیت جزئی روبرو شد که بازی برای دقایقی متوقف شد .
فرش آرا مسابقه را هجومی آغاز کرد به طوری که در همان دقایق ابتدایی توسط علی رستمی به گل رسید اما ساوه ای ها خیلی زود گل خورده را با گل به خودی مجید خزایی جبران کردند.
در ادامه و در دقایق ۹ و ۱۱ سروش احمدنیا و علیرضا بهلولی دو گل دیگر برای فرش آرا به ثمر رساندند تا نیمه اول با نتیجه ۳ بر یک به پایان برسد .
در ابتدای نیمه دوم فرش آرا باز هم مسابقه را هجومی آغاز کرد که در دقیقه ۲۲ توسط مجید خزایی به گل رسید . کمال کهندل ، بهمن جعفری و صابر خوشنما ۳ گل دیگر فرش آرا را به ثمر رساندند .
بعد از خوردن این گل فلاح و تیمش رو به بازی پاور پلی آوردند و از دقیقه ۳۰ فشار را روی دروازه فرش آرا بیشتر کردند که در همان ابتدا صاحب یک پنالتی شدند که نصرالله مومن آنرا به گل تبدیل کرد و بعد از آن هم مجتبی مریدی زاده گل سوم ساوه را به ثمر رساند و در آخر علی رستمی گل هشتم فرش آرا و تیر خلاص را وارد دروازه شهرداری ساوه کرد تا این مسابقه با نتیجه پر گل ۸بر۳ به نفع میزبان به پایان برسد .
فرش آرا با این پیروزی ۳۵ امتیازی شد و جایگاه خود را در رده سوم استحکام بخشید و شهرداری ساوه با این باخت باید بیشتر به فکر بازیهای آینده باشد تا از منطقه سقوط و رده آخر فرار کند .
بازی هفته آینده فرش آرا مقابل گیتی پسند در اصفهان می باشد و شهرداری ساوه باید در خانه پذیرای شهرداری بندرعباس برود

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.