کد خبر : 126879
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آذر 1397 - 12:30
-

کفاشیان : به دلیل پول مردم بیشترجذب فوتبال می شوند!/با قهرمانی بانوان با کمترین هزینه حجاب را تبلیغ کردیم

کفاشیان : به دلیل پول مردم  بیشترجذب فوتبال می شوند!/با قهرمانی بانوان با کمترین هزینه حجاب را تبلیغ کردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال در جمع مدیران باشگاه‌های فوتسال بندرعباس با اشاره به این‌که فوتسال جزء خانواده فوتبال است اظهارداشت: سعی کردیم تغییراتی در ساختار فوتبال آسیا انجام دهیم که فوتسال هم دیده شود. به دلیل جذابیت بالا و پول زیاد در فوتبال، مردم بیشتر جذب آن می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال در جمع مدیران باشگاه‌های فوتسال بندرعباس با اشاره به این‌که فوتسال جزء خانواده فوتبال است اظهارداشت: سعی کردیم تغییراتی در ساختار فوتبال آسیا انجام دهیم که فوتسال هم دیده شود. به دلیل جذابیت بالا و پول زیاد در فوتبال، مردم بیشتر جذب آن می‌شوند.

وی به جایگاه نخست فوتسال بانوان در آسیا اشاره کرد و افزود: تیم فوتسال آقایان نیز در رده پنجم جهان قرار دارد و موفقیت‌هایی که در فوتسال کشور داشته‌ایم حاصل زحمات باشگاه‌هایی است که در استان‌ها فعالیت می‌کند.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با اعلام این‌که شاهد تلاش باشگاه آذرخش علیرغم مشکلات موجود این تیم، در لیگ برتر هستیم، تصریح‌کرد: ورزش در کشور ما شغل و حرفه نیست بلکه عشق است.

کفاشیان به ارتباط نزدیک با دوستان ورزشی خود اشاره کرد و گفت: سال‌ها در دستگاه‌های مختلف کار کرده‌ام ولی دیگر با بسیاری از همکاران ارتباط ندارم اما با دوستان ورزشی خود همیشه ارتباط تنگاتنگ دارم.

وی افزود: در فوتبال، کشور حدود ۷ و رده سنی آقایان و پنج رده سنی خانم ها فعالیت می‌کنند ولی در فوتسال تنها در دو رده فعالیت داریم و ما به دنبال این هستیم که فوتسال مستقل شود.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور با بیان این‌که ورودی‌های که ما دریافت می‌کنیم ۶۰ درصد هزینه‌های جاری ما می‌باشد و ۴۰ درصد را باید از جای دیگر تامین کنیم یادآور شد: فوتبال درآمد خوبی دارد اما فوتسال نه. و ما هنوز نتوانستیم موازنه بین هزینه‌ها و درآمد داشته باشیم و بدنبال پخش مستقیم بیشتر مسابقات هستیم تا اسپانسرها را بیشتر جذب کنیم که بتوانیم ورودی مسابقات را کم کنیم.

کفاشیان تصریح‌کرد: در دنیا به تیم‌های پایه یارانه می‌دهند ولی ما هنوز نتوانستیم این کار را انجام دهیم و باید تلاش کنیم رده‌های پایین‌تر را هم به‌صورت تیم ملی تشکیل دهیم، باید تلاش کنیم خونی که در رگ فوتسال کشور است جاری‌تر شود.

وی به حجاب تیم ملی فوتسال بانوان اشاره کرد و گفت: وقتی در مسابقات آسیایی بانوان ایران را با حجاب دیدند بسیاری اذعان کردند که با این شرایط ایران نمی‌تواند موفقیتی کسب کند اما در میان تعجب همگان قهرمان آسیا شدیم تا حجاب را راحت‌تر و بهتر به دنیا بشناسانیم در حالی که برای معرفی حجاب به دنیا باید میلیاردها تومان هزینه می‌شد ما با کمترین هزینه این کار را انجام دادیم و بسیار هم مورد توجه قرار گرفت.

علی کفاشیان، رئیس سازمان لیگ فوتسال درباره حضور ۱۱ کاندیدای فوتسال ایران در بین برترین های فوتسال جهان گفت: فوتسال در راس آسیا است و در جهان فعالیت چشمگیری داشته است. در واقع فوتسال ایران در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و این امر ماحصل سالها کار و تلاش جامعه فوتسال، باشگاهها و نفرات انتخاب شده است.

وی در ادامه بیان کرد:  این اتفاق مرهون زحمات باشگاههای ما است و همچنین  تلاش مجموعه برای داشتن استقلال فوتسال بود. هم اینکه این سازمان دارای مجمع، هیات رئیسه مستقل  و زیر نظر فدراسوین فوتبال فعالیت می کند باعث شده تا پله پله پیش رویم و بتوانیم در بخش فوتسال بهترین عملکرد را داشته باشیم.
کفاشیان در پایان گفت: اکنون تمام کشورهای آسیایی و در نهایت در جهان تلاش می‌‌کنند تا با امکانات فوق العاده ای که دارند، بهترین عملکرد را داشته باشند اما فوتسال ایران با تمام داشته های خود و حتی کمتر ازامکاناتی که دیگر کشورها داشته اند، توانسته چنین عناوین خوبی را کسب کند و بابت این عنوان ها به جامعه فوتسال و تک تک افرادی که کاندیدا شدند، تبریک می گویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.