کد خبر : 128780
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 دی 1397 - 13:37
-

وعده پول آذرخش را شارژ کرد

وعده پول آذرخش را شارژ کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال کشور، آذرخش بندرعباس در دیداری خانگی جشنواره گل به راه انداخت و حریف خود را گلباران کرد. در این دیدار که عصر سه‌شنبه در سالن فجر برگزار شد تیم آذرخش در یک دیدار پرگل و بی‌سابقه در فوتسال کشور توانست ۸ بار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال کشور، آذرخش بندرعباس در دیداری خانگی جشنواره گل به راه انداخت و حریف خود را گلباران کرد.

در این دیدار که عصر سه‌شنبه در سالن فجر برگزار شد تیم آذرخش در یک دیدار پرگل و بی‌سابقه در فوتسال کشور توانست ۸ بار تور دروازه حریف خود را به لرزه درآورد.

آذرخش بندرعباس در دیدار مقابل سن ایچ ساوه که ۱۴ گل رد و بدل شد توانست با این برد پرگل، هواداران خود را راضی کنند. گل‌های تیم اذرخش در این دیدار را مهران قنبرزاده چهار گل و بهروز جعفری و سینا احمدیان‌پور هر کدام دو گل به ثمر رساندند.

در تیم سن‌ایچ ساوه نیز مهدی کریمی چهار گل، وحید شفیعی و محمد جامعه هر کدام یک گل به ثمر رساندند تا در دیداری که کمتر کسی به این نتیجه فکر می‌کرد آذرخش تمام عقده‌های خود را بر سر میهمان خود خالی کند.

آذرخش بندرعباس هفته‌هاست به دلیل شرایط بد مالی به سختی به میدان می‌رود و در هفته گذشته نیز این تیم هیچ‌گونه تمرینی نداشت.

اما ادامه اعتراضات این تیم باعث شد تا استاندار دست به کار شود و در حضور مسؤولان این تیم و شهر بندرعباس به‌دنبال برطرف‌کردن مشکلات آن باشد که در اوایل این هفته با پیگیری‌های مجدانه وی قول پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان تا پایان این هفته به این تیم داده شد.

همین امر نیز باعث شد انگیزه بازیکنان کادرفنی افزایش یابد و در دیداری که کمتر کسی این نتیجه را پیش‌بینی می‌کرد توانست ۸ بار دروازه حریف خود را به توپ ببندد.

این تیم با کسب پیروزی امروز توانست جمع امتیازات خود را به عدد ۲۸ برساند و با یک پله صعود به رده نهم جدول بازگردد.

آذرخش بندرعباس در هفته آینده و از هفته بیست و چهارم در یک دیدار سخت و نفس‌گیر باید به مصاف فرش آرا مشهد تیم رده سوم جدول در خراسان رضوی برود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

چوکو شاه حسینی چهارشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

با درود
طوری نوشتین آذرخــش شارژ مالی شد کسی نفهمه انگار دو سه میلیارد پول گرفتن ، این دویست میلیون هم تا الان فقط صد میلیون ش رو دادن به تیم
یعنی صد میلیون و باید بین سی چهل نفر تقسیم کنن واقعا که عجب شارژ مالی شده آذرخــش ، خبر از اوضاع تیم و بازیکنای ما ندارین