کد خبر : 129629
تاریخ انتشار : شنبه 22 دی 1397 - 10:20
دسته‌بندی نشده
-

شعار علیه گیتی پسند/تشویق محمد طاهری/اعتراض قرچکی ها با بیرون کشیدن تیم

شعار علیه گیتی پسند/تشویق محمد طاهری/اعتراض قرچکی ها با بیرون کشیدن تیم
اتفاقات بازی شهروند ساری با مقاومت قرچک را بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،از سری مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال کشور عصر جمعه بیست و یکم دى ماه از ساعت ۱۶ دو تیم شهروند سارى و مقاومت قرچک در ورزشگاه سید رسول حسینى به مصاف هم رفتند.

گلزنان شهروند سارى : سعید بلباسى – کیانوش شیرپور (٢) – طاها مرتضوى

گلزنان مقاومت قرچک : محمد طاهرى(۲) ، طاها نعمتیان – معین افشار

پیش از این بازى شهروند سارى با ٣۵ امتیاز در رتبه ششم و مقاومت قرچک با ٢۵ امتیاز در رتبه یازدهم قرار داشتند.

*شهروند در این دیدار امیر حسین رسولى ، رضا امانى و امیرحسین اسماعیلى را که در اتفاقات دیدار با گیتى دچار مصدومیت شده بودند را در اختیار ندارد.

*حدود۵٠٠٠ تماشاگر از این بازى دیدن کردند.

*در ابتداى این دیدار محمد طاهرى بازیکن با اخلاق تیم مقاومت قرچک که سابقه بازى در شهروند را دارد و مهدى قلى زاده بازیکن اسبق شهروند توسط تماشاگران تشویق شدند.

*هواداران ساروى به شدت ٣ بازیکن تیم خود را که در اتفاقات هفته گذشته اصفهان دچار مصدومیت شدند را مورد حمایت خود قرار دادند.

*محمد دامادى نماینده مردم سارى در مجلس براى تماشاى این دیدار در ورزشگاه حضور داشتند. دامادى این بازى را در بین مردم به تماشا نشست و نجاریان نیز براى خوش آمد گویى به استقبال او آمد.

*تماشاگران در پی اتفاقات هفته گذشته در اصفهان شعار هایى علیه باشگاه گیتى پسند دادند.

*در ۶ ثانیه پایانى نیمه اول خطایى مشکوک در محوطه جریمه مقاومت قرچک رخ داد که داور راى به ادامه بازى داد ، در پى این تصمیم داور طاها مرتضوى کاپیتان شهروند که به شدت به داور اعتراض کرد که با کارت زرد جریمه شد،اسماعیل پور سر مربى شهروند نیز به شدت عصبى و معترض به این تصمیم بود که باعث توقف بازى براى دقایقى شد که با دخالت نجاریان این موضوع خاتمه پیدا کرد.

*در فاصله ٩ دقیقه به پایان بازى محدودیت خطایى قرچک به پایان رسید.

*بعد از پایان محدویت خطایى قرچک مربى این تیم به شدت به داور معترض بود و براى دقایقى تیم خود را از زمین بازى بیرون کشید که با دخالت داور و ناظر بازى به بازى برگشتند.

* از نکات عجیب این بازى ورود عجیب مربى قرچک بعد از هر اعتراض به داور به میانه زمین بود که میتوانست توسط داور اخراج شود.

*۴ دقیقه مانده به پایان بازى قرچک تاکتیک پاور پلى را دستور کار خود قرار داد و توانست گل هاى خورده را جبران کند و بازى را به تساوى بکشاند.

*شهروند در هفته اخیر بارها با تاکتیک پاور پلى حریف در دقایق پایانى دچار مشکل شده اما همچنان تدبیرى براى این مشکل اندیشیده نشده است.

*با این تساوى شهروند با ٣۶ امتیاز و بدن احتساب بازى هفته گذشته به رتبه هفتم سقوط کرد و مقاومت قرچک با ٢۶ امتیاز در رتبه یازدهم باقى ماند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.