کد خبر : 129636
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 دی 1397 - 10:12
-

مرثیه ای برای فوتسال فارس

مرثیه ای برای فوتسال فارس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عملکرد فوتسال فارس در سال جاری مطلوب نبوده و تیم های این استان نتوانستند از اعتبار فوتسال این شهر دفاع کنند. در مورد شرایط فوتسال در استان فارس و وضعیت نمایندگان این تیم در لیگ های کشوری فوتسال، باید گفت که تیم ارژن شیراز از صعود به مرحله پلی آف

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عملکرد فوتسال فارس در سال جاری مطلوب نبوده و تیم های این استان نتوانستند از اعتبار فوتسال این شهر دفاع کنند.

در مورد شرایط فوتسال در استان فارس و وضعیت نمایندگان این تیم در لیگ های کشوری فوتسال، باید گفت که تیم ارژن شیراز از صعود به مرحله پلی آف لیگ برتر بازمانده است. هر سه نماینده این استان در لیگ دسته اول به دسته پایین تر سقوط کردند. تیم های شاهد رامک شیراز و مقاومت عباس نژاد اقلید در گروه دوم و تیم شهرصدرا شیراز در گروه اول رقابت های لیگ دسته اول کشور در این فصل حضور داشتند. با پایان یافتن این فصل از مسابقات، سقوط این سه تیم به دسته پایین تر مسجل شده است. این استان در بین تیم های صعود کننده به مرحله پلی آف لیگ دسته دوم نیز نماینده ای ندارد. این که چه بلایی بر سر فوتسال این استان که روزی یکی از قطب های فوتسال این کشور بوده آمده، یکی از علامت سوال های بزرگ در ذهن فوتسال دوستان است.

صدرا شیراز که تنی چند از بزرگان فوتسال این مرز و بوم را در خود پرورش داده است، حالا به روزی افتاده که در حسرت کسب تنها یک پیروزی در شانزده بازی از لیگ دسته اول قرار گرفته است. دو نماینده دیگر این استان هم رفته رفته نزول کردند و در نهایت با لیگ یک وداع کردند.
باید منتظر بمانیم و ببینیم واکنش مسئولان ورزشی این استان به شرایط تیم های فوتسال شان چگونه خواهد بود؟ سرنوشت بازیکنان این تیم ها که قالبا بومی همین استان می باشند چه خواهد شد؟ و هزاران سوال دیگر که می توان مطرح کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

مرثیه از زمانی شروع شد که آقای هنرپیشه تشریف آوردن تووی فوتبال شما فکر میکنید وضع فوتبال از فوتسال توو فارس بهتره؟