کد خبر : 130058
تاریخ انتشار : جمعه 28 دی 1397 - 16:12
-

اشک شوق بهبهانی‌ها در قرچک

اشک شوق بهبهانی‌ها در قرچک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال در هفته  انتهایی دو تیم مقاومت قرچک و اهورا بهبهان در سالن هفتم تیر قرچک به مصاف هم رفتند. این دیدار از حساسیت بالایی برای اهورا برخوردار بود چون نتیجه این بازی مستقیم روی ماندن یا ترک لیگ برتر اثر گذار بود. مقاومت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال در هفته  انتهایی دو تیم مقاومت قرچک و اهورا بهبهان در سالن هفتم تیر قرچک به مصاف هم رفتند.
این دیدار از حساسیت بالایی برای اهورا برخوردار بود چون نتیجه این بازی مستقیم روی ماندن یا ترک لیگ برتر اثر گذار بود. مقاومت هم با تمام قوا و بازیکنان اصلی خود پای به این میدان گذاشته بود.
در ابتدای بازی مقاومت بازی را بهتر شروع کرد و حملات زیادی را ایجاد کرد که سودی برای آن ها نداشت و روی دو ضد حمله این اهورا بهبهان بود که توانست توسط سجاد مسیحی و رشید قلی پور بازی را به نفع خودش کند.
در پنج دقیقه آخر نیمه اول مقاومت روی به بازی پاور پلی آورد و روی یک اشتباه سجاد مسیحی بود که دوباره دروازه ی قرچک را باز کرد.
در پنج صدم ثانیه مانده به پایان نیمه مقاومت صاحب یک اوت شد که این اوت با برخورد به بازیکن اهورا وارد دروازه آن ها شد و نیمه اول با نتیجه سه بر یک به سود اهورا به پایان رسید.
با شروع نیمه دوم مقاومت دروازه بان دیگر خود را به نام مهدی امامی وارد دروازه کرد. در ادامه اهورا صاحب یک خطا شد که ابتدا امامی آن را مهار کرد ولی داور بازی دستور به تکرار آن داد که امیر شجاعی کاپیتان اهورا آن را به گل تبدیل کرد.
در ادامه تماشاگران اعتراضاتی را به روند داوری داشتند که باعث توقف بازی شد. مقاومت که چیزی برای از دست دادن نداشت بازی پاورپلی را دستور کار خود قرار داد و صاحب یک پنالتیشد که محمد طاهری آن را به گل تبدیل کرد و در ادامه مقاومت موقعیت های زیادی داشت که توسط سعید ترابدیده دروازه بان اهورا دفع شد و در ثانیه های پایانی طاها نعمیتان گل دیگری را برای مقاومت قرچک زد و بازی با نتیجه ۴بر۳به نفع اهورا بهبهان به پایان رسید.
حواشی بازی
مثل هفته های پیش استقبال خوبی از بازی در هفتم تیر قرچک شده بود.
بازی با یک دقیقه سکوت به دلیل درگذشت یکی از اعضای شورای شهر سابق قرچک برگزار شد.
خراب شدن تایمر بازی یکی دیگر از حواشی بود که باعث توقف چند باره بازی شد.
حضور احسن شیرکوند بازیکن لیبروی شهرداری ورامین در سالن مسابقه و تماشای این بازی بود با تشویق بیشمار هواداران همراه بود.
پس از سوت پایان بازی بازیکنان اهورا بهبهان دور هم حلقه زده بودند و منتظر پایان بازی پارسیان بودند و پس از اینکه فهمیدند در لیگ ماندگار شدند گروهی به شادی و پایکوبی و یک سری هم از شدت خوشحالی دراز کش اشک شوق میریختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.