کد خبر : 130472
تاریخ انتشار : شنبه 6 بهمن 1397 - 13:43
-

سهیلی:هدفمان این است که در البرز گیتی‌پسند را شکست دهیم

سهیلی:هدفمان این است که در البرز گیتی‌پسند را شکست دهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاپیتان تیم فوتسال مقاومت البرز در دیدار با گیتی پسند گفت: گیتی‌پسند در البرز بازی سختی پیش رو خواهد داشت، هدفمان این است که در البرز گیتی‌پسند را شکست دهیم تا به بازی سوم برسیم. احسان سهیلی پس از شکست تیمش برابر گیتی‌پسند در مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر فوتسال،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاپیتان تیم فوتسال مقاومت البرز در دیدار با گیتی پسند گفت: گیتی‌پسند در البرز بازی سختی پیش رو خواهد داشت، هدفمان این است که در البرز گیتی‌پسند را شکست دهیم تا به بازی سوم برسیم.

احسان سهیلی پس از شکست تیمش برابر گیتی‌پسند در مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا باید به گیتی‌پسند و هواداران خوب اصفهانی تبریک بگویم. در نیمه نخست ما بسیار خوب شروع کردیم و بازیکنان حریف را تحت فشار قرار دادیم.

وی افزود: در نیمه نخست موقعیت‌های بسیاری داشتیم و سپهر محمدی روز خوبی داشت که این توپ‌ها تبدیل به گل نشد. در دقایقی از بازی تمرکزمان را از دست دادیم و در نیمه نخست ۳ گل دریافت کرده و در نیمه دوم تجربه حریف چربید و در نهایت شکست خوردیم.

بازیکن تیم فوتسال مقاومت البرز خاطرنشان کرد: به جرأت می‌توانم بگویم گیتی‌پسند در البرز بازی سختی پیش رو خواهد داشت. هدفمان این است که در البرز گیتی‌پسند را شکست دهیم تا به بازی سوم برسیم.

به گزارش تسنیم، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در نخستین دیدار از مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال موفق شد مقاومت البرز را با نتیجه ۶ بر یک شکست دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.