کد خبر : 131283
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 بهمن 1397 - 12:58
-

ترابیان:دو سال برای اضافه کردن عضو جدید مرا دواندند/ صانعی حتی یک زنگ هم به من نزد/ بعد از ناکامی در المپیک هم پشت او ایستادم/ آقای ایکس از کمیته به عنوان مدیرفنی انتخاب شد

ترابیان:دو سال برای اضافه کردن عضو جدید مرا دواندند/ صانعی حتی یک زنگ هم به من نزد/ بعد از ناکامی در المپیک هم پشت او ایستادم/ آقای ایکس از کمیته به عنوان مدیرفنی انتخاب شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان رئیس سابق کمیته فنی و توسعه فوتسال این روزها دور از این رشته است اما وضعیت فوتسال و این کمیته را رصد می کند. با او در مورد فعل و انفعالات کمیته فنی و توسعه صحبت کردیم. در مورد آمدن انصاری فرد و اعضای جدید کمیته فنی می

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان رئیس سابق کمیته فنی و توسعه فوتسال این روزها دور از این رشته است اما وضعیت فوتسال و این کمیته را رصد می کند. با او در مورد فعل و انفعالات کمیته فنی و توسعه صحبت کردیم.

در مورد آمدن انصاری فرد و اعضای جدید کمیته فنی می خواهیم نظر شما را بدانیم؟

من احترام ویژه ای برای آقای انصاری فرد قائلم و روزی می که می خواست به این کمیته بیاید با من تماس گرفت و کسب اجازه کرد و من هم گفتم بهتر از شما کسی را برای این پست نمی شناختم.ایشان با سلایق خودش نفرات مورد نظرش را آورده است درست برخلاف زمان من که رئیس من دوسال مرا دواند و سه بار در هیات رئیسه مطرح شد تا دو نفر را بتوانم به کمیته فنی اضافه کنم و اجازه ندادند.من می خواستم یک مدرس را به این کمیته بیاورم اما آنقدر طولش دادند که … خوشحالم که حداقل اعضای فعلی را بر خلاف من از بدنه خودشان می دانند و همکاری لازم را با آنها دارند. ما هم کار را جلو بردیم و کم کاری نکردیم.

در زمان شما شرح وظایف کمیته فنی و توسعه مشخص نبود و در هر زمینه ای ورود می کرد؟

کمیته فنی کمیته ای هست زیر نظر مستقیم رئیس فدراسیون فوتبال و آقای ساکت هم در برخی مباحث ورود می کرد که من کتبی نوشتم به شما جوابگو نیستم و باید به رئیس فدراسیون پاسخگو باشم.شرح وظایف کمیته فنی در مورد تیم های ملی، مربیان و کادرفنی تیم های ملی و بازیکنان و آموزش های فنی تمامی تیم های ملی آقایان و بانوان در فوتبال ساحلی و فوتسال بود. مثلا مورد خاصی بود که فلان بازیکن را معرفی کردند که ببیند مصدومیتش در تیم ملی واقعی بوده است یا نه. یا زمانی که می خواستیم کادر تیم ملی را انتخاب کنیم آقای ایکس از توی کمیته به عنوان مدیرفنی تیم ملی انتخاب شد اما بعدا که این اتفاق رخ نداد دلخور شد و ول کرد رفت. یا چیزی که تاکید داشتیم این بود که در کمیته فنی کسانی باشند که در باشگاه سمتی نداشته باشند تا این کمیته تحت تاثیر قرار نگیرد.

در زمان شما رفت و آمد های زیادی در کمیته فنی شد که برخی به سیاست های غلط شما ربط می دهند؟

آقای صالح مدرس بود که خودش نیامد. آقای شمس سرمربی گیتی پسند شد و رفت.آقای رعدی هم سرمربی سن ایچ شد و رفت.

اینکه آنجا حیات خلوت دوستان شما مثل آقای عمادی شد را قبول دارید؟

آقای عمادی هم بازیکن تیم ملی بوده و هم سرپرست. مربی تیم باشگاهی بوده و استخوان خرد کرده این رشته.عمادی آدم کوچکی نبوده اما چون می خواستند مرا بزنند به او هم گیر دادند.

در مورد چند پسته بودن علی صانعی هم شما را مقصر می دانند؟

صانعی را آقایان ول نمی کردند. من موافق حضور صانعی در تیم بانوان نبودم و با خانم صوفی زاده هم بحث کردم اما قبول نکردند.در برخی جاهای دیگر هم حضور او در تیمی با تیم دیگر تلاقی نداشت و پذیرفتیم که همکاری کند.مثلا زیر ۲۰ سال که تمام شد زیر ۱۸ سال شروع شد و دیدیم چه کس بهتر از صانعی که تیم های پایه را می شناسد.من حمایت زیادی از صانعی کردم و حتی بعد از ناکامی در المپیک جوانان هم پشت او ایستادم اما حتی یک تلفن هم به من نزد.آمد اتاق کفاشیان اما به اتاق کناری که من بودم نیامد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام سه شنبه , ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

جناب ترابیان اگر اینقدر به شما در فدراسیون بى احترامى شده است چرا میز خودتان را ول نمیکردید و بروید؟!! بخاطر چه چیزى این همه بى احترامى را تحمل مى کردید؟!! پس منافعى هم براى شما داشته وگرنه هیچ گربه اى براى رضاى خدا موش نمیگیره!!!!!!