کد خبر : 132067
تاریخ انتشار : شنبه 4 اسفند 1397 - 19:13
دسته‌بندی نشده
-

فوتسالیزه شدن قانون راهنمایی و رانندگی در پلی‌آف؛ فرمان سلیمانی مقدم بر کمیته انضباطی؟!

فوتسالیزه شدن قانون راهنمایی و رانندگی در پلی‌آف؛ فرمان سلیمانی مقدم بر کمیته انضباطی؟!
تصميمات خودجوش دبير كميته فوتسال باعث حواشي زيادي در بازي برگشت گيتي‌پسند و حفاري شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که اعتراض مدیران حفاری اهواز به اقدام خودجوش دبیر کمیته فوتسال در اجرا نشدن مصلحتی تصمیم کمیته انضباطی بنا به مستندات حاضر بر روی سایت فدراسیون فوتبال عملا نشانگر نقض صریح قانون از سوی خود برگزارکنندگان پلی‌آف لیگ است، به نظر قانون راهنمایی و رانندگی در مسابقات پلی‌آف فوتسالیزه شده و به اجرا درآمده است.

سلیمانی قانون فرمان پلیس مقدم بر چراغ را به فوتسال تعمیم داده و بنا به شنیده‌ها با ادعای جلوگیری از بروز حاشیه در بازی اصفهان(!) تصمیم گرفته تا نظر کمیته انضباطی اجرایی نشود و فرمان خودش اجرا شود.سلیمانی پیش از این در باره اهورا بهبهان و سفیر گفتمان تهران هم دست به اقدام مشابهی زده بود که باعث تعجب همگان شد تا نشان دهد خود را فراتر از کمیته انضباطی می داند.

اینکه قانون برای چه تیمی اجرا می‌شود و برای چه تیمی اجرا نمی‌شود مورد بحث نیست، نقطه واضح ماجرا اینجا است که دنبال کردن سرنخ غالب حواشی اخیر فوتسال در تصمیمات خودجوش خود کمیته فوتسال است که مشخص نیست رئیسش کفاشیان است یا پرهیزکار؟ تصمیم‌گیرش سلیمانی است یا پرهیزکار؟ نظر کمیته انضباطی شرط است یا کمیته فوتسال؟ و هزاران سئوال دیگر.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.