کد خبر : 132809
تاریخ انتشار : شنبه 18 اسفند 1397 - 10:52
دسته‌بندی نشده
-

دلارهایی که هدر رفت/چرا لک به بلو بازی نداد؟

دلارهایی که هدر رفت/چرا لک به بلو بازی نداد؟
عجیب است که رضا لک به بازیکن برزیلی تیمش اعتقادی نداشت!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بلو ستار برزیلی سابق مس سونگون از اواخر دی ماه به ترکیب گیتی پسند اضافه شد تا در مرحله پلی آف این تیم را همراهی کند اما این بازیکن کمتر در ترکیب گیتی پسند به میدان رفت و در بازی برگشت فینال در اصفهان نیز تنها یک دقیقه فرصت بازی پیدا کرد.بلو کارنامه خوبی در فوتسال ایران برای خود به جای گذاشته بود و همین عامل باعث شد تا گیتی پسندی ها برای تقویت خود سراغ این بازیکن بروند اما رضا لک گویا اعتقاد زیادی به او نداشت.

بلو با توجه به سابقه حضور در مس انگیزهای زیادی برای تقابل با تیم سابقش داشت اما در بازی فینال در کمال ناباوری فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد.تصور می شد شاید این بازیکن مصدوم باشد اما اگر مصدوم بود اولا چرا در لیست قرار گرفت و ثانیا چرا در یک دقیقه پایانی به میدان رفت؟

لک بدترین زمان را برای فرستادن او به زمین انتخاب کرد.بلو فاقد آمادگی لازم و به نوعی با بدنی سرد در زمان پاورپلی گیتی پسند به میدان رفت و همین عامل باعث شد تا یک موقعیت خطرناک گلزنی را از دست بدهد که شاید اگر کس دیگری بود آن را گل می کرد. با توجه به وضعیت نرخ ارز قطعا مدیران گیتی پسند با شرایط دشواری دستمزد این بازیکن را تهیه کردند ما بی اعتمادی لک به این بازیکن باعث شد تا زحمات مدیریت باشگاه هم هدر برود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

از این پولها توی گیتی پسند زیاد حروم و حلال شده
حق بازیکنها و مربیان زیادی خورده شده در عوض یه عده خوب چاپیدن.رضا لک هم فقط بازیکن میخاد مهم نیست کیه فقط اسم و رسم داشته باشه کافیه

نام ... شنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

مربی خارجی هم اوردن که به هیچ دردی نمیخورد

نام ... شنبه , ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

چرا فکر میکنید این بازیکن رو رضا لک اورده؟؟بنده خدا لک کاره ای نبوده که