کد خبر : 133140
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اسفند 1397 - 11:41
-

عسگری و ایرانمنش بازیکن و مربی سال فوتسال کرمان

عسگری و ایرانمنش بازیکن و مربی سال فوتسال کرمان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، در مراسمی با حضور آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال، ۱۶ ورزشکار و مربی برتر فوتبال و فوتسال استان کرمان در سال ۹۷ معرفی و تجلیل شدند . دراین مراسم که در سالن همایش‌های شرکت برق منطقه ای کرمان برگزار شد در بخش فوتبال آقایان معرفی برترین های فوتبال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، در مراسمی با حضور آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال، ۱۶ ورزشکار و مربی برتر فوتبال و فوتسال استان کرمان در سال ۹۷ معرفی و تجلیل شدند .

دراین مراسم که در سالن همایش‌های شرکت برق منطقه ای کرمان برگزار شد در بخش فوتبال آقایان معرفی برترین های فوتبال و فوتسال استان کرمان در سال ۹۷ سه بازیکن و چهار مربی ، در بخش فوتسال آقایان سه بازیکن و سه مربی و در بخش فوتبال و فوتسال بانوان از دو بازیکن و یک مربی تجلیل شد. در این مراسم همچنین تمام بازیکنان و مربیانی که در رده های سنی مختلف به تیم های ملی دعوت شده اند مورد تقدیر قرار گرفتند. نکته قابل تامل اینکه برترین بازیکن فوتبال و برترین بازیکن فوتسال استان کرمان از میان ورزشکاران کرمانی انتخاب شدند که در تیم های غیر کرمانی توپ می زنند.

در بخش فوتسال آقایان علیرضا عسکری ، بازیکن کرمانی تیم مس سونگون به عنوان مرد سال فوتسال استان کرمان انتخاب شد. احسان آسترش بازیکن فولاد معرفی برترین های فوتبال و فوتسال استان کرمان در سال ۹۷بردسیر ، عنوان برترین فوتسالیست بومی حاضر در لیگ های کشوری را به خود اختصاص داد ، امیر هادی زاده سرمربی تیم فوتسال فولاد بردسیر هم مربی سال فوتسال استان شد.
احمد صادقی برترین مربی فوتسال رده های سنی پایه استان را به خود اختصاص داد و میثم دریایی عنوان برترین بازیکن فوتسال آقایان در لیگ های استانی را به دست آورد و امیر اکبری هم برترین مربی فوتسال آقایان در لیگ های استانی معرفی شد.

در بخش فوتسال بانوان نیز نجمه کریمی نسب به عنوان بانوی سال فوتسال استان کرمان انتخاب شد و سعیده ایرانمنش عنوان مربی سال فوتسال استان کرمان معرفی برترین های فوتبال و فوتسال استان کرمان در سال ۹۷ در بخش بانوان را به دست آورد.
همچنین علاوه بر نفرات ذکر شده ، فاطمه رضوانی پور به انتخاب کمیته فنی مسابقات لیگ برتر بانوان استان ، برترین بازیکن فوتسال بانوان در لیگ های استانی شد.

در این مراسم از مادر شهیدان سیف الدینی و خانواده های دو شهید مدافع حرم و سه شهید دفاع مقدس هم تجلیل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.