کد خبر : 133435
تاریخ انتشار : شنبه 17 فروردین 1398 - 16:12
دسته‌بندی نشده
-

طيبي در گفتگو با Fut5al  :

هنوز در شوک هستم/ هیچ چیز در مورد بازی کردنم مشخص نیست/ شاید با غیرت به اردوی روسیه بروم

هنوز در شوک هستم/ هیچ چیز در مورد بازی کردنم مشخص نیست/ شاید با غیرت به اردوی روسیه بروم
لژيونر ايراني غيرت قزاقستان گفت: هنوز در شوك اتفاقي كه براي دستم افتاده هستم و شايد هر كسي هم در آستانه يكي از حساس‌ترين بازي‌هاي عمرش اين اتفاق را تجربه مي‌كرد حال مرا داشت.

حسین طیبی که به دلیل شکستن دستش در آستانه از دست دادن مرحله نهایی رقابت‌های جام باشگاه‌های اروپا قرار دارد در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد آخرین وضعیت خود توضیح داد: متاسفانه این اتفاق در تمرین تیم رخ داد و روی دستم از دو جا شکسته که باز هم به گفته دکتر جای شکرش باقی است که این شکستگی نیاز به عمل جراحی ندارد و با چهار هفته گچ و طول درمان بهبود خواهد یافت.

وی با بیان اینکه هیچ درصد مشخصی را نمی‌توان برای رسیدنش به بازی‌های نهایی جام باشگاه‌های اروپا بیان کرد، افزود: اکنون که به دلیل در گچ بودن دستم اجازه تمرین گروهی ندارم چراکه برخورد گچ به سر و صورت بازیکنان خطرناک است اما از فردا تمرینات انفرادی را با مربی بدنساز و کاکا رسما آغاز می‌کنم تا انشاالله ببینیم چه پیش می‌آید. هیچ چیز در مورد رسیدن یا نرسیدنم مشحص نیست.

طیبی تاکید کرد:  فعلا که اصلا اوضاع دستم خوب نیست و باید زمان بگذرد تا چند وقت دیگر دوباره عکس بگیرم و مشخص شود وضعیت بهبود به چه شکل پیش رفته اما واقعیت این است که بازی‌ها از ۲۰ روز دیگر آغاز می‌شود و من هنوز شرایط تمرین گروهی را ندارم.

لژیونر ایرانی غیرت با اشاره به اردوی تیمش در روسیه یادآور شد: تیم ما پس فردا برای اردو به روسیه می‌رود که قرار است در آن جا با تیم‌ملی روسیه و نوریس نیکل بازی داشته باشد که قطعا من در این بازی‌ها حضور نخواهم داشت اما شاید در روسیه همراه تیم باشم.

حسین طیبی در خاتمه خاطرنشان کرد: به لحاظ روحی شرایط خوبی ندارم چراکه در زندگی ورزشی هر ورزشکاری، بازی در بالاترین سطح اتفاقی است که شاید هر چند سال یکبار رخ دهد و این بار من در آستانه بازی‌هایی به این مهمی آسیب دیده‌ام.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.