کد خبر : 135138
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 - 12:55
-

ناظم الشریعه پیشنهاد سرمربی گری تیم امید را رد کرد

ناظم الشریعه پیشنهاد سرمربی گری تیم امید را رد کرد
بر اساس شنیده ها پیشنهاد مربیگری تیم امید به ناظم الشریعه شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عملکرد تیم فوتسال امید در بازی های اخیر تدارکاتی خوب نبوده است به خصوص در تورنمنت چین تایپه که در کمال ناباوری ایران رتبه سوم را به دست آورد.این در حالی است که با توجه به میزبانی ایران در مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال ،کمیته فوتسال حساب ویژه ای روی این تیم بازکرده و به شدت خواهان تکرار قهرمانی این تیم در آسیاست.

روند نه چندان مناسب این تیم باعث شده تا کمیته فنی و توسعه به تکاپو برای تقویت این تیم بیفتد.بر اساس شنیده ها پیشنهاد سرمربیگری تیم امید به ناظم الشریعه سرمربی تیم بزرگسالان شده است تا او با حضور حمید شاندیزی به عنوان دستیارش تیم را روانه مسابقات کند اما ناظم الشریعه با رد این پیشنهاد از کمیته فنی خواسته تا محمد هاشم زاده دستار خود را به عنوان مدیرفنی به تیم امید اضافه کرده و از این طریق ناظم الشریعه ارتباط خود با این تیم را برقرار کند.

پیشنهادی که گرچه مورد قبول کمیته فنی و توسعه قرار می گیرد اما بر اساس شنیده ها چندان به  مذاق حمید شاندیزی خوش نیامده با این حال هاشم زاده در روزهای تعطیلی تمرینات تیم ملی به اردوی تیم امید اضافه می شود تا در راستای تقویت این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا قدم بردارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹

آقاى ناظم هدف شما إز انتشار أین اخبار چیه؟!! میخواى بگى من خیلى مربى هستم؟!! چرا سعى دارى همه رى تضعیف کنى ؟!! بهتره بیشتر إز أین برأى تیّم زیر بیست سال حاشیه درست نکنى و به بزرگسالان رسیدگى کنى تا ترى جام جهانى آبروریزى نکنى!!! حالا هاشم زاده تو رو هم میبینیم!!!