کد خبر : 135159
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 - 11:08
-

اصغری مقدم:با لژیونرهای عراق و آذربایجان مذاکره کردیم/امسال پلی آف نخواهیم داشت

اصغری مقدم:با لژیونرهای عراق و آذربایجان مذاکره کردیم/امسال پلی آف نخواهیم داشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه می‌گوید با چند بازیکن ایرانی که در کشورهای دیگر بازی می‌کنند مذاکراتی داشته است. جواد اصغری مقدم با بیان اینکه قراردادش برای فصل آینده با این تیم هفته گذشته تمدید شده است، گفت: فصل گذشته سن ایچ برای اولین بار در لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه می‌گوید با چند بازیکن ایرانی که در کشورهای دیگر بازی می‌کنند مذاکراتی داشته است.

جواد اصغری مقدم با بیان اینکه قراردادش برای فصل آینده با این تیم هفته گذشته تمدید شده است، گفت: فصل گذشته سن ایچ برای اولین بار در لیگ برتر حضور داشت و به نسبت نتایج خوبی گرفت. برای همین توقعات از تیم ما بالا رفته است. اسکلت تیم را حفظ می‌کنیم. با چند بازیکن در حال مذاکره هستیم. بعضی از بازیکنان هم در کشورهایی مثل عراق و آذربایجان بازی می‌کنند که با آنها هم صحبت‌هایی داشته ایم.

وی درباره اینکه آیا قراردادش به عنوان سرمربی – بازیکن ثبت شده است و فصل بعد بازی هم خواهد کرد؟ یادآور شد: من قراردادم را به عنوان سرمربی امضا کرده ام ولی هنوز برای بازی کردن تصمیم نگرفته ام. باید در این باره به جمع بندی برسیم. البته این به روند جذب بازیکن هم بستگی دارد و اگر بتوانیم بازیکنان مدنظر را بگیریم شاید بازی نکنم. در هر صورت مشکل بدنی ندارم و هنوز هم می‌توانم به میدان بروم.

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ در پایان درباره احتمال برگزاری لیگ به صورت پلی آف هم گفت: شنیده‌ها حاکی از این است که امسال پلی آف نخواهیم داشت چون جام ملت‌های آسیا در بهمن برگزار می‌شود و باید لیگ زودتر تمام شود. برگزاری پلی آف مزیت‌هایی مثل جذاب شدن لیگ و آمادگی بیشتر بازیکنان را دارد ولی از سوی دیگر ممکن است محدودیت‌های مالی برای باشگاه‌ها به دنبال داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.