کد خبر : 135947
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 خرداد 1398 - 15:42
-

مشروح جلسه هم‌اندیشی مدیران باشگاه‌های کشور در ساری

مشروح جلسه هم‌اندیشی مدیران باشگاه‌های کشور در ساری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جلسه هم‌اندیشی مدیران باشگاه‌های کشور در ساری به میزبانی باشگاه شهروند این شهر برگزار شد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید: بهروان رئیس هیات فوتبال مازندران در جلسه مدیران فوتسال اظهار داشت: فوتسال باید اول به خودش احترام بگذارد، مدیران بزرگ، مربیان بزرگ و بازیکنان بزرگی را در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جلسه هم‌اندیشی مدیران باشگاه‌های کشور در ساری به میزبانی باشگاه شهروند این شهر برگزار شد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

بهروان رئیس هیات فوتبال مازندران در جلسه مدیران فوتسال اظهار داشت: فوتسال باید اول به خودش احترام بگذارد، مدیران بزرگ، مربیان بزرگ و بازیکنان بزرگی را در فوتسال داریم. فوتسال توانسته روی سکو برود که اتفاق بزرگی بوده است البته صد حیف که کفاشیان از سازمان لیگ رفت و صد شکر که انصاری‌فرد آمد.

وی همچنین از دبیر کمیته فوتسال تقدیر کرد و گفت: آرش جابری آدم باهوشی است و از تجربیات او در کمیته فوتسال استفاده می‌کنیم.

محمد حسن انصاری فرد رئیس سازمان لیگ فوتسال نیز گفت: امسال شرایط سختی برای سازمان لیگ در باشگاه‌ها خواهد بود و مسائل مالی فشار زیادی وارد می‌کند. من صادقانه از باشگاه‌ها تشکر می‌کنم که در این شرایط سخت تیمداری می‌کنند

وی ادامه داد: مشکلات زیاد است، مثلا با اسپانسری صحبت کردیم اما شیطنت کردند و اسپانسر منصرف شد. ما کمبود بودجه داریم اما ناامید نیستیم و از سمت وزارش ورزش بنا داریم که اسپانسر بگیریم.

در ادامه جلسه اما آرش جابری دبیر سازمان لیگ فوتسال متذکر شد: امسال سال فشرده‌ای داریم و چند تورنمنت بین‌المللی باشگاهی و ملی داریم. کار خوبی که انجام شد پلی‌آف بود اما در جلسه اسفندماه تصمیم گرفتیم نظر مدیران را هم بپرسیم تا هیات‌رئیسه تصمیم گیری کند که پلی‌آف باشد یا نباشد.

در این جنتی مدیرعامل گیتی‌پسند در اظهارات تند گفت: اسپانسرهای زیادی عطای تیمداری را به لقایش بخشیدند چون بی‌احترامی مسئولان را دیدند. ما به عنوان مجموعه گیتی‌پسند چند سال اسپانسر هستیم اما چه ارزشی داشت؟

وی به عدم پاداش برای قهرمان لیگ انتقاد کرد و افزود: به قهرمان جام رمضان پاداش می‌دهند اما به قهرمان لیگ فوتسال ما نه! آقایان می‌گویند باید شب عید قهرمان را به AFC معرفی کنیم اما لیگ تایلند و چین همین هفته پیش تمام شد؛ چرا نباید لیگ ۱۰ ماه طول بکشد؟

جنتی خاطرنشان کرد: اقایان خودشان تیم ندارند و نمی‌دانند پول را چطور خرج کنند و لیگ را ۵ ماهه تمام می‌کنند.

مدیرعامل گیتی‌پسند به غیبت ناظم‌الشریعه در جلسه اعتراض کرد و گفت: برایم جالب است که سرمربی تیم‌ملی در این جلسه نیست. هر موقع آقایان عشقشان کشیده بازیکن ما را بردند سر تمرین تیم‌ملی.

وی به وقفه بین دو لیگ انتقاد کرد و تصریح کرد: من به عنوان مدیرعامل خبر ندارم که بازیکنم در لیگ آذربایجان و دوبی بازی می‌کند چون لیگ ۶ ماه تعطیل است.

اما اسفندیاری مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز نیز چنین گفت: باشگاه‌هایی مثل مس، حفاری و گیتی‌پسند پشتوانه مالی دولتی دارند اما پیگیری موضوع اسپانسری هم مهم است و دلگرمی باشگاه‌هاست.

وی در رابطه با پلی آف نیز خاطرنشان کرد: پلی‌آف هم نکنه منفی دارد هم مثبت و باید در موردش بحث شود اما در مجموع موافق پلی‌آف هستیم. ما فصل قبل از داوری‌ها زیاد ضرر دیدیم و سازمان لیگ به این قضیه نظارت کند.

همچنین اکبر تقوی نماینده تیم ستارگان ورامین نیز در این جلسه متذکر شد: اگر قرار است کیفیت لیگ فدای پلی‌آف شود غلط است. برخلاف نظر آقای جنتی امکان ادامه لیگ بعد از بازی‌های تیم‌ملی نیست، پلی آف دوره قبل اشکال داشت و بازی نهایی باید دو از سه می‌بود.

وی افزود: توپی که فصل قبل بازی شد با توپی که برای امتحان به ما دادند فرق می‌کرد. چرا امسال توپ‌ها را نمی‌دهند؟ پخش زنده در تهران مشکل داریم. در تهران برای هر بازی ۲۵ میلیون می‌گیرند و قول پخش هم نمی‌دهند.

تقوی به داوران انتقاد کرد و گفت: بعضی داوران و نماینده‌ها توقعات بیجا از تیم میزبان دارند در حالی که باشگاه هم مشکلات خود را دارد یا در بحث هتل و غذا امکانات برخی شهرها محدود است. اگر قرار است بازی‌ها فشرده شود مخالف پلی‌آف هستم اما در شرایط عادی موافقیم.

حسن‌زاده مدیرعامل تیم تازه به لیگ‌برتر آمده هایپرشاهین‌شهر نیز گفت: من انتقادات را گوش کردم اما ۱۰سال این حرف‌ها زده می‌شود و هیچ نتیجه‌ای ندارد، جذابیت‌های فوتسال به مردم معرفی نشده است. ما از سازمان لیگ می‌خواهیم بازی‌های ما و گیتی‌پسند همزمان در اصفهان نباشد ضمن اینکه پیشنهاد می‌کنم تیم‌های مطرح فوتبال وارد فوتسال شوند.

وی ادامه داد: زمان لیگ باید از ۶ به ۱۰ ماه افزایش یابد و باید عنوان کنم که ما با پلی‌آف موافقیم به شرط اینکه انجام بازی ها و انتخاب برنده ۲ از ۳ باشد.

مرتضایی مدیرعامل باشگاه قدیمی فرش‌آرای مشهد نیز یادآور شد: اگر بخواهیم فوتسال ما بهتر شود باید حرفه‌ای‌تر عمل کنیم. ایرادها و تنش‌ها را کم کنیم تا برای پخش مستقیم مشکلی نباشد. مدیران طوری رفتار کنند که تمرکز داوران به هم نریزد و جو سالن خراب نشود.

وی افزود: اعتبار فوتسال باعث جذب اسپانسر می‌شود ولی اگر جنجال باشد برندها و اسپانسرها نمی‌آیند. همه با پلی‌آف موافقند اما با نحوه اجرای آن مشکل داریم. چه اشکالی دارد بازی‌ها تا اردیبهشت ادامه پیدا کند، اینطور هم از کوچ بازیکنان به لیگ‌های نازل جلوگیری می‌شود و هم تیم‌ملی به برنامه‌هایش می‌رسد.

مدیرعامل فرش‌آرا یادآور شد: حق رشد برای بازیکنان پایه در نظر بگیرند، در اساسنامه حق باشگاه‌ها از بین رفته که باید یک نماینده در هیات رئیسه داشته باشد. پلی آف بهتر است سه از دو باشد، بازی اول در خانه تیم رده پایین‌تر و بازی دوم و سوم به فاصله ۴۸ ساعت در خانه تیم رده بالاتر انجام شود.

کاظمی مدیر تیم حفاری اهواز نیز به بیان دیدگاههای خود پرداخت و گفت: باید به آموزش نماینده‌های فدراسیون اهمیت داد چون خیلی از مسائل را نمی‌دانند. مراسم برترین‌های لیگ پارسال خیلی بد برگزار شد و در گوشه‌ای از مراسم فوتبال به فوتسال هم پرداخته شد.

دهین مدیرعامل باشگاه اهورای بهبهان نیز گفت: باشگاه‌هایی مثل اهورا مشکل مالی زیاد دارند. ورودی باشگاه‌ها ۵۰ میلیون شده که این رقم به ما فشار می آورد. یا به همان ۳۵ تومان برگردد یا در دو قسط بگیرید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.