کد خبر : 139976
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 - 17:28
-

آخرین وضعیت پرونده روسای سابق کمیته فوتسال در کمیته استیناف

آخرین وضعیت پرونده روسای سابق کمیته فوتسال در کمیته استیناف

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صالحی درباره حضور علی کفاشیان و عباس ترابیان در جلسه کمیته استیناف گفت: حرف‌های آقای کفاشیان و ترابیان را شنیدیم. قبلا یکسری مدارک روی پرونده ضمیمه بود و قرار شد مدارک و اسناد جدیدتری برایمان بیاورند. وی در پاسخ به این سئوال که آیا زمان خاصی برای ارائه اسناد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صالحی درباره حضور علی کفاشیان و عباس ترابیان در جلسه کمیته استیناف گفت: حرف‌های آقای کفاشیان و ترابیان را شنیدیم. قبلا یکسری مدارک روی پرونده ضمیمه بود و قرار شد مدارک و اسناد جدیدتری برایمان بیاورند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا زمان خاصی برای ارائه اسناد جدید مدنظر است؟ تاکید کرد: ما چیز خاصی نگفتیم ولی مهلت ارائه مدارک در چنین مواردی معمولا دو هفته است.

رئیس کمیته استیناف در خصوص اینکه آیا صحبت های کفاشیان و ترابیان قانع کننده بوده است؟ خاطرنشان کرد: اگر قانع کننده بود که رای صادر می شد. باید مدارک ارائه شود و ببینیم بازهم نیاز به تحقیق هست یا خیر. نمی دانم رای چه زمانی صادر خواهد شد.

عباس ترابیان رئیس پیشین کمیته بازاریابی و علی کفاشیان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال به خاطر پرونده ۳۱۶ هزار دلاری حق پخش تلویزیونی بازی‌های تیم ملی، معروف به شرکت ام‌پی‌سیلوا به مدت ۵ سال از فعالیت در فوتبال محروم شده بودند.

صالحی همچنین درباره وضعیت سیدرضا افتخاری مدیرعامل پیشین استقلال و درخواست دادخواهی او برای محرومیت ۵ ساله به دلیل اتفاقات آکادمی استقلال، گفت: آقای افتخاری هم شرایطی شبیه به آقایان ترابیان و کفاشیان دارد. ایشان هم اظهاراتی داشت مستند به اسناد جدید. قرار شد اسنادی را برای کمیته استیناف بیاورند.

وی تاکید کرد: آقای افتخاری دوشنبه دو هفته پیش در کمیته استیناف حضور یافت و دو، سه روز دیگر فرصت دارد مدارک را بیاورد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.