کد خبر : 142615
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 شهریور 1398 - 11:13
-

شریف:با بازیکنان خوب، قهرمانی دور از دسترس نیست / محدودیت جذب ملی پوش و پلی آف باعث پویایی لیگ شده است

شریف:با بازیکنان خوب، قهرمانی دور از دسترس نیست / محدودیت جذب ملی پوش و پلی آف باعث پویایی لیگ شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال زنان هیات خراسان رضوی گفت: شاهد دیدارهای پایاپای در لیگ این فصل فوتسال باشگاه‌های کشور هستیم و ۸ تیم مدعی قهرمانی هستند. لیگ برتر فوتسال زنان به مدت سه هفته در حال برگزاری است. تیم هیات خراسان رضوی در این مدت در سه دیدار حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال زنان هیات خراسان رضوی گفت: شاهد دیدارهای پایاپای در لیگ این فصل فوتسال باشگاه‌های کشور هستیم و ۸ تیم مدعی قهرمانی هستند.

لیگ برتر فوتسال زنان به مدت سه هفته در حال برگزاری است. تیم هیات خراسان رضوی در این مدت در سه دیدار حضور یافت. هفته اول این دیدار با پویندگان فجر شیراز با نتیجه ۶ بر صفر به نفع این تیم پایان یافت.

همچنین در هفته دوم با نتیجه ۲ بر یک ملی حفاری اهواز را شکست داد. هفته سوم شاگردان «فاطمه شریف» نتیجه را یک بر صفر به سایپا واگذار کردند. تیم هیات خراسان رضوی هم اکنون با ۶ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

این تیم در فصل گذشته از ۲۰ بازی با سه برد و ۱۷ باخت، ۴۵ گل زده و ۱۰۲ گل خورده و با کسب ۹ امتیاز درجایگاه دهم قرار گرفت.

«فاطمه شریف» سرمربی تیم فوتسال هیات خراسان رضوی اظهار داشت: در فصل گذشته قانونی اعمال شد مبنی بر اینکه هر تیم می‌تواند حداکثر چهار بازیکن ملی‌پوش آسیایی را در اختیار داشته باشد. همچنین اضافه شدن پلی‌آف سبب پویاتر شدن لیگ فصل گذشته در طی سال‌های اخیر شد. در این فصل هم این قانون‌ها اعمال شده و دوباره چهار تیم به پلی‌آف صعود می‌کنند.

وی افزود: در این فصل قانون حضور چهار بازیکن ملی پوش در هر تیم رعایت و این امر سبب افزایش تیم‌های مدعی شده است. دیگر خبری از آن نتایج ۲ رقمی فصل‌های گذشته در لیگ نیست یعنی اختلاف میان تیم‌ها خیلی کمتر شده و بازی‌ها از قبل قابل پیش‌بینی نیست. در فصل‌های گذشته نتایج بیشت دیدارها به دلیل فاصله‌ای که وجود داشت، قابل پیش‌بینی بود  اما در این فصل اینگونه نیست و بازی‌ها بسیار پایاپای است. در این فصل هشت تیم از ۱۳ تیم مدعی هستند و شاید برخی از تیم‌ها در هفته‌های بعد بتوانند خود را نشان دهند و تعداد مدعیان حتی بیشتر از ۸ تیم‌ شود.

سرمربی تیم هیات خراسان رضوی درخصوص ضعف داوری در لیگ برتر فوتسال عنوان کرد: همواره یکی از چالش‌های لیگ برتر مساله داوری بوده چون هرقدر هم داوران خوب قضاوت کنند باز اعتراض‌هایی نسبت به آنها وجود دارد. باید اشتباهات داوران با برگزاری کلاس‌هایی پیش از آغاز فصل کمتر شود تا بتدریج وضعیت داوری رو به بهبود رود. گرچه اشتباه داوری جزئی از بازی است و داور هم در بازی‌هایی که سرعت بازی بالا و برخوردها زیاد است، اشتباهاتی خواهند داشت و این امر عمدی نیست. در کل نسبت به فصل‌های گذشته روند داوری بهتر شده است.

وی بیان کرد: با اینکه تمرینات را در زمان مناسب شروع کردیم اما بازیکنان ما چون سارا شیربیگی، نسیمه غلامی و الناز آرمات به دلیل آنکه با باشگاه‌های دیگر قرارداد داشتند، دیرتر به تیم ملحق شدند. این امر سبب شد تا هماهنگی میان بازیکنان و نداشتن بازی دوستانه قبل از شروع فصل سخت شود اما تیم در هفته ششم از نظر آمادگی و انسجام به اوج خود می‌رسد.

شریف یادآور شد: خدا را شکر حمایت‌های خوبی از طرف هیات فوتبال صورت گرفت و مشکل و دغدغه‌ای برای حضور در مسابقات نداشتیم. همچنین پیش پرداخت قراردادها طبق وعده‌ها، انجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش شرایط برگزاری مسابقات را تاکنون خوب دانست و گفت: تا الان مشکلی نداشتیم و بانظم خیلی خوبی این دیدارها راس ساعت ۱۱ برگزار شده است. همچنین لیگ فوتسال زنان در این فصل از حمایت‌ کمیته فوتسال و سازمان لیگ برخوردار بود.  

سرمربی تیم هیات خراسان رضوی ادامه داد: در ارتباط با تعیین جایگاه قهرمانی نمی‌توانیم چیزی را پیش‌بینی کنیم زیرا هنوز در ابتدای فصل هستیم و هر تیمی ۲۴ مسابقه دارد. ما مثل تمامی تیم‌های مدعی در لیگ برتر برای قهرمانی می‌جنگیم و با بازیکنان خوبی که در اختیار داریم، قهرمانی دور از دسترس نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.