کد خبر : 146646
تاریخ انتشار : شنبه 25 آبان 1398 - 11:52
-

کریمی نسب :هفت تیم قوی برای حضور در مرحله پلی آف بایکدیگر رقابت می‌کنند

کریمی نسب :هفت تیم قوی برای حضور در مرحله پلی آف بایکدیگر رقابت می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نجمه کریمی نسب بازیکن تیم دختران کویر مس کرمان  اظهار داشت: تیم‌های قدرتمندی در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال بانوان حضور داشتند و شرایط طوری بود که هفت تیم بالای جدول در یک سطح بایکدیگر رقابت می‌کردند و یک اتفاق خوب مسابقات هم همین سطح نزدیک بازی‌ها بود. او افزود: سال‌های گذشته

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نجمه کریمی نسب بازیکن تیم دختران کویر مس کرمان  اظهار داشت: تیم‌های قدرتمندی در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال بانوان حضور داشتند و شرایط طوری بود که هفت تیم بالای جدول در یک سطح بایکدیگر رقابت می‌کردند و یک اتفاق خوب مسابقات هم همین سطح نزدیک بازی‌ها بود.

او افزود: سال‌های گذشته لیگ بانوان سه تا چهار تیم قدرتمند داشت، اما امسال حدود هفت تیم قوی برای حضور در مرحله پلی آف بایکدیگر رقابت می‌کنند، یک اتفاق خوب دیگر که در مسابقات ما افتاد حضور شهناز یاریسرمربی تیم ملی برای تماشای بازی‌ها بود، یاری بازیکنان جوان و باانگیزه را از نزدیک زیر نظر داشت و در اردو اخیر آن‌ها را به اردو ملی دعوت کرد تا روحیه آن‌ها مضاعف‌تر هم شود.

کریمی نسب تصریح کرد: شرایط اقتصادی لیگ چندان مطلوب نیست و افراد زیادی نسبت به مسائل مالی اعتراض دارند، یکسری تیم‌ها با شرایط بسیار سختی به مسابقاتشان اعزام می‌شوند، همین مسائل مالی و نبود اسپانسر بزرگترین ضربه را به فوتسال بانوان وارد می‌کند و حتی شاید این اتفاق بیافتد که تیمی از ادامه کار انصراف دهد.

بازیکن تیم دختران کویر در ادامه گفت: من فکر می‌کردم سطح داوری‌ها نسبت به سال گذشته کیفیت بهتری پیدا کند، اما متاسفانه واقعیت امر چیز دیگری بود. برای نیم فصل دوم دوباره قرعه کشی برگزار شد و یک مقدار اعتراض‌هایی هم به این موضوع صورت گرفت، علت ناراحتی تیم‌ها این بود که وضعیت مهمانی و میزبانی باشگاه‌ها به هم ریخت و اوضاع طوری شد که در نیم فصل دوم یک تیم سه هفته پشت سر هم مهمان است یا ۲ هفته پیاپی میزبانی می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.