کد خبر : 146784
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آبان 1398 - 17:57
-

سنگ سفیدی:تعویق بازی ها به ما ضربه می زند/باشگاه هنوز اجازه حضور ما در اردوی تیم ملی را نداده است

سنگ سفیدی:تعویق بازی ها به ما ضربه می زند/باشگاه هنوز اجازه حضور ما در اردوی تیم ملی را نداده است

محمد رضا سنگ سفیدی بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند درباره زمان بازی عقب افتاده این تیم با سوهان محمد سیما قم گفت: ابتدا قرار بود بازی با تیم سوهان محمد سیما قم را روز یکشنبه برگزار کنیم، اما سازمان لیگ این بازی را به تعویق انداخت و قرار شد ۱۰ آذر ماه این بازی برگزار

محمد رضا سنگ سفیدی بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند درباره زمان بازی عقب افتاده این تیم با سوهان محمد سیما قم گفت: ابتدا قرار بود بازی با تیم سوهان محمد سیما قم را روز یکشنبه برگزار کنیم، اما سازمان لیگ این بازی را به تعویق انداخت و قرار شد ۱۰ آذر ماه این بازی برگزار شود.

او افزود: همچنین دیروز سازمان لیگ اعلام کرد که بازی‌های روز جمعه هم به تعویق افتاده و هنوز زمان دقیق بازی‌های عقب افتاده این هفته مشخص نیست. به نظر من لغو دیدار‌ها باعث می‌شود که بازیکنان تیم فشار زیادی را تحمل کنند و به دنبال آن هم باید بازی‌های عقب افتاده خود را هر ۴ روز باید برگزار کنیم. همان طور که می‌دانید تیم ما الان در بالای جدول قرار گرفته و این تعویق بازی‌ها می‌تواند به ما که تا اینجای فصل بسیار خوب نتیجه گرفتیم ضربه بزند.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان همچنین درباره اردوی تیم ملی فوتسال که قرار است ۷ آذر ماه در مشهد برگزار شود و اینکه آیا در این اردو شرکت می‌کند گفت: هنوز چیزی مشخص نیست و قرار است سرمربی تیم ملی لیست اسامی بازیکنان اصلی را بعد از رقابت‌های هفته نوزدهم (۶ آذر ماه) اعلام کند و باتوجه به آن که تیم ما هم باید ۱۰ آذر ماه به مصاف سوهان محمد سیما قم برود و از آن سو باشگاه هنوز اجازه حضور ما در اردوی تیم ملی را نداده است و باید ببینیم در روز‌های آینده چه شرایطی پیش خواهد آمد.

محمد رضا سنگ سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان در ادامه درباره بازی‌های تیم ملی در رقابت‌های چهار جانبه مشهد هم گفت: این تورنمنت می‌تواند برای تیم ملی بسیار مفید و حائز اهمیت باشد، زیرا ما تا ۳ ماه دیگر باید در جام ملت‌های آسیا شرکت کنیم و برگزاری چنین دیدار‌هایی می‌تواند به ما در رقابت‌های قهرمانی آسیا بسیار کمک کند.

او درباره تیم‌های شرکت کننده در این تورنمنت هم گفت: تیم ملی کویت در این ۲ سال اخیری که سرمربی برزیلی به تیم خودشان اضافه کرده اند فوتسالشان پیشرفت کرده و به خصوص در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا این موضوع را به خوبی نشان دادند. همچنین تیم‌های ملی اسلواکی و بلاروس هم از تیم‌های بسیار خوب اروپایی هستند که در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند. شاید تیم‌های اسلواکی و بلاروس از نظر تکنیک در حد اسپانیا و روسیه نباشند، اما از نظر قدرت بدنی می‌توانند برای ما بسیار مفید باشند و بازی با این تیم‌ها قبل از جام ملت‌ها به ما بسیار کمک خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.