کد خبر : 151926
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 بهمن 1398 - 13:28
دسته‌بندی نشده
-

میانمار هم از حضور در مسابقات فوتسال تایلند انصراف داد

میانمار هم از حضور در مسابقات فوتسال تایلند انصراف داد
با انصراف تیم ملی میانمار از نسابقات فوتسال تایلند، این رقابت‌ها با حضور ۵ تیم برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات فوتسال ۶ جانبه تایلند از روز گذشته با دیدار تیم‌های ملی ایران و تاجیکستان آغاز شد و قرار است این رقابت‌ها تا روز شنبه ۱۹ بهمن ماه ادامه داشته باشد. این مسابقات ابتدا قرار بود با حضور تیم‌های ملی تایلند، ترکمنستان، مالزی، ایران، کویت و تاجیکستان برگزار شود، اما تیم‌های ترکمنستان و کویت در لحظات آخر تصمیم گرفتند که از شرکت در این رقابت‌ها انصراف دهند و به همین دلیل مسئولان برگزاری مسابقات ۲ تیم میانمار و تایلند B را جایگزین این ۲ کشور کردند.

حال خبر رسیده است که تیم ملی میانمار هم در دقایق پایانی روز گذشته از حضور در این مسابقات انصراف داده است و عملاً این مسابقات با حضور ۵ تیم ایران، تاجیکستان، مالزی، تایلند B و تایلند A، برگزار خواهد شد.

به همین دلیل با انصراف تیم ملی میانمار، برنامه مسابقات هم دستخوش تغییر شده است. به طوری که ملی پوشان فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان امروز باید در دومین مسابقه خود به مصاف تیم ملی مالزی بروند و روز پنجشنبه در سومین مسابقه خود برابر تیم ملی تایلند B، قرار می‌گیرند و روز شنبه هم باید در آخرین مسابقه خود به مصاف تیم ملی تایلند A بروند.

تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان روز گذشته در اولین مسابقه خود در رقابت‌های دوستانه تایلند، برابر تیم ملی تاجیکستان قرار گرفت و در پایان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ از سد این تیم عبور کند. ملی پوشان امید فوتسال کشورمان خود را برای حضور در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا آماده می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.