کد خبر : 152944
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 اسفند 1398 - 20:48
دسته‌بندی نشده
-

اصغري‌مقدم در گفتگو با Fut5al :

عنوان سومی متعلق به سن‌ایچ است/ وظیفه ما سنگین‌تر شد

عنوان سومی متعلق به سن‌ایچ است/ وظیفه ما سنگین‌تر شد
سرمربي تيم فوتسال سن‌ايچ گفت: با يك متر و معيار مشخص عنوان سومي ليگ‌برتر امسال متعلق به تيم ما است.

جواد اصغری‌مقدم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: لیگ بسیار سخت و طاقت فرسایی را پشت سر گذاشتیم و شکر خدا امسال در راستای برنامه بلند مدت خود موفق شدیم عنوانی در خور را از آن شهر ساوه و باشگاه خوب سن‌ایچ کنیم.

وی با اشاره به رتبه‌بندی اعلام شده در برخی خبرگزاری‌ها متذکر شد: با احترام به تیم خوب ستارگان ورامین اگر ملاک رتبه در لیگ بوده است که پس چرا پلی‌آف برگزار شده است و اگر ملاک پلی‌آف بوده چرا تیم ما که هم گل‌آوراژ بهتری در دور آخر بدست آورده و هم در یک بازی از سه بازی حریف خود را در خانه‌اش شکست داده باید پایین‌تر از ورامین قرار گیرد.

سرمربی سن‌ایچ ساوه تاکید کرد: عنوان سومی با هر الگوریتمی در نهایت متعلق به بازیکنان با غیرت سن‌ایچ در لیگ امسال است که تمام توان خود را گذاشتند تا باشگاه سن‌ایچ را به عنوان قطب جدید فوتسال ایران بر سر زبان‌ها بیاندازند.

جواد اصغری‌مقدم یادآور شد: قطعا نتایج لیگ امسال در راستای برنامه بلند مدت ما رقم خورد و مسئولیت ما را برای سال‌های بعد سنگین‌تر کرد. ساوه در فوتسال ایران همواره یک قطب بوده که در سال‌های اخیر با سن‌ایچ دوباره جایگاه خود را بازیابی کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.