کد خبر : 13119
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1393 - 12:18
-

خسوس را استیضاح کنید!

خسوس را استیضاح کنید!
حالا هر چقدر هم تیم ملی با خسوس برگی دیگر به ناکامی هایش اضافه کند و حتی اگر مربی اسپانیایی در رختکن استعفای صوری بدهد بالادستی های او بدجوری خاطر خواه پروفسور تاکتیک هستند و بعید است به او اجازه بدهند ایران را ترک کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با هر متر و معیاری که حساب کنیم زدن ۱۰ گل به گواتمالا و برد پرگل مقابل کاستاریکا نمی تواند دلیلی برای نتیجه گیری خوب تیم ملی ما در گرندپریکس باشد. فوتسال ما باز هم در بزنگاهی حساس سر خم کرد و کلمبیایی را که در حد و اندازه های ما نبود و برای بردنش انگیزه زیادی داشتیم نبرد. این نبردن ناشی از اتفاقات نیست و اتفاقا بر حسب ضعف های ما در ارکان دفاعی و اشتباهات تاکتیکی تیم رقم خورده است. شاید خسوس خوش شانس باشد که مردم دفاع ضعیف تیم او در مصاف با کلمبیا را ندیدند اما کسانی که فیلم گلهای ردو بدل شده در این بازی را نگاه کردند چشمانشان از سادگی گلهایی که خوردیم از تعجب گرد شده است.گل دوم و سوم ایران روی اشتباه مسلم ارکان دفاعی رخ داد و گل چهارم روی استفاده بی موقع از پاور پلی و تقدیم یک برد شیرین به گربه سیاه ایران.حالا هر چقدر هم تیم ملی با خسوس برگی دیگر به ناکامی هایش اضافه کند و حتی اگر مربی اسپانیایی در رختکن استعفای صوری بدهد بالادستی های او بدجوری خاطر خواه پروفسور تاکتیک هستند و بعید است به او اجازه بدهند ایران را ترک کند.کمیته فنی که بر خلاف اسم با مسمایش هنوز نه از صدور حکم اعضایش خبری است، نه از تشکیل جلسه و نه از تصمیمی فنی برای فوتسال حالا باید وارد میدان شود.اگر افتخاری نمی خواهد یک نفره تصمیم بگیرد و پای کمیته فنی را به ماجرای تیم ملی باز می کند باید از اعضای آن خواست تا خسوس را استیضاح کنند. نکته تاسف آور اینکه در سه تورنمنت مهم با خسوس ناکام بوده ایم.در جام جهانی به عنوان مدیر فنی،در جام ملتهای آسیا به عنوان سرمربی و در دو گرندپریکس به عنوان سرمربی و معلوم نیست مدیران فوتسال ما تا چه زمانی قصد حمایت کورکورانه و بدون منطق را دارند و در برابر ناکامی ها بهانه های واهی جور می کنند. الان است که باید کمیته فنی اعلام موجودیت کند و خسوس را در دادگاه فوتسال استیضاح کند!

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳

شما میشه اول خودتان و عملکرد خود و مصاحبه هایی که گذاشتید را یکبار به مرحله استیضاح برسانید?!!
مگه همین یکی دو روز قبل از قول کارشناس آقای علی افضل ننوشتید تیم ایران در کار دفاع قوی است و در کار حمله ضعیف و دوستان ایشان هم بلافاصله کامنت گذاشتند و احسنت آفرین گفتند!!!!!?
حالا از ضعف دفاع و سادگی گلهایی که خوردیم صحبت میکنید!!!!!!

ناشناس سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸

لطف کنید و اسم نویسنده مقاله را هم در مطالب اریه شده ذکر کنید تا با توجه به سطح معلومات فوتسالی اشخاص به نظرات آنها توجه داشته باشیم

نام ... سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲

شما که منبع خبری تون از روزنامه خبر ورزشی می باشد میشه لطف کنید بفرمایید خبرنگار فوتسال خبر ورزشی چه کسی می باشد؟
اگر اقای ارهالی باشه که یکی از فعالین این سایت می باشد
پس لطفا با اسم خبرگزاریها و روزنامه های ورزشی حرف خودتون به مردم دیکته نفرمایید
دست شما برای همه رو شده
شما فقط در این سایت دنبال این هستید که شمسایی بشه سرمربی تیم ملی و نظری دوباره دعوت بشه دیگر هیچ چیزی برایتان مهم نیست
هرچند که زیاد موافق اقای خسوس نیستم
میدونم که چاپ نمیشه

نام ... سه شنبه , ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱

انتقاد خوبه وباید برای فوتسال تا دیر نشده کاری کرد ولی نه به صورت خطی و رساندن شمسایی به تیم ملی این سایت داره نشون میده از طرف چند نفر داره تغذیه میشه متاسفیم برای مدیر سایت …. چند میگیری تیتر میزنی؟

نام ديگر چهارشنبه , ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۷:۴۷

این قدر مقاله أبکیه که طرف روش نشده اسمشو بزاره جای تاسف داره واقعا این چه رسمیه که اسم مقاله نویس نیست