کد خبر : 19956
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 بهمن 1393 - 9:52
-

ترابیان :با این اتفاقات باید برخورد قاطعانه شود/استقلال و دانشگاه آزاد را از لیگ بیرون کردیم!

ترابیان :با این اتفاقات باید برخورد قاطعانه شود/استقلال و دانشگاه آزاد را از لیگ بیرون کردیم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس پیشین کمیته فوتسال می‌گوید همزمان با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ فوتسال، فعالیت‌های زیرزمینی بیشتر می‌شود که باید این فعالیت‌ها را کنترل کرد. عباس ترابیان درباره اتفاقات هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتسال و درگیری‌ها و کتک‌کاری اعضای بعضی از تیم‌ها، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: این اتفاقات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس پیشین کمیته فوتسال می‌گوید همزمان با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ فوتسال، فعالیت‌های زیرزمینی بیشتر می‌شود که باید این فعالیت‌ها را کنترل کرد.
عباس ترابیان درباره اتفاقات هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتسال و درگیری‌ها و کتک‌کاری اعضای بعضی از تیم‌ها، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: این اتفاقات واقعا برای فوتسال ما زشت است و باید با آن برخورد قاطعانه شود.

وی افزود: این اتفاقات امسال بیشتر شده است چون تعداد تیم‌هایی که شانس قهرمانی دارند زیاد است. ما خودمان تجربه داریم. این مواقع فعالیت‌های زیرزمینی فوتسال بیشتر می‌شود که باید آنها را کنترل کرد. باید همه چیز به خوبی رصد و با این اتفاقات هم قاطعانه برخورد شود.

رئیس پیشین کمیته فوتسال در ادامه یادآور شد: مگر آن زمان که ما در کمیته فوتسال بودیم، قاطعانه با همه چیز برخورد نکردیم؟ مگر دو تیم استقلال و دانشگاه آزاد وقتی به موقع مدارک را تحویل ندادند، از لیگ بیرونشان نکردیم؟ ما به نام‌های بزرگ کاری نداشتیم و کارمان را می‌کردیم. تا جایی که به ما می‌گفتند دیکتاتور! آنقدر به ما گفتند دیکتاتور که خودمان هم باورمان شده بود (با خنده)!

ترابیان همچنین در خصوص احتمال برگزاری بازی تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران با تیم ملی برزیل، تصریح کرد: هنوز علاقه برای برگزاری این بازی از سوی برزیل وجود دارد. ما با یکی از حامیان رسمی و اصلی فدراسیون فوتبال هم برای اسپانسرینگ این مسابقه مذاکرات کلی داشته‌ایم. ما جلسه خوبی برگزار کردیم ولی ابتدا باید هزینه‌های مسابقه را مشخص کنیم تا در صورت تایید نهایی، این مسابقه حوالی تیرماه برگزار شود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹

آقای ترابیان انصافا در مجموع همه چیز در دوران ریاست شما در فوتسال بهتر بود
تنها موردی که من شخصا به عنوان یک فوتسالی یا علاقه مند به فوتسال نمی توانم از آن عبور کنم نحوه عملکرد شما و تاخیر طولانی در ارایه مدارک و رای کمیته انظباطی در قضیه تبانی گیتی پسند و قهرمانی آن و اعزام تیم متخلف به عنوان نماینده ایران به باشگاههای آسیا و نابودی حق منصوری قرچک و عدم برخورد صحیح و قاطع با عوامل اصلی این ماجرای تلخ تبانی بود
انشاا۰۰۰ دوباره به جایگاه واقعی خود بازگردید و بدون در نظر گرفتن منافع هیچ شخص یا باشگاه یا مربی یا بازیکنی برای اعتلای فوتسال کشور تلاش کنید البته فوتسالی کاملا پاک نه آن فوتسال پاکی که بعضی که در ناپاکی آن بیشتر نقش دارند بیشتر دم از پاکی آن میزنند!

نام ... دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷

شما خودت فوتسالو نابود کردی حالا ادعای جچیرو داری
یادت شمس میخواست بشین رو نیمکت اسیایی فولاد ماهان افضلی نمیتونست
شما تبلیغ پشت دروازه هارو گرفتی تا افضلی بشینه رو نیمکت
تبلیغ زمزم پشت دروازه ها پولش چی شد استاد ترابیان

نام ... دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸

اقا یه تصمیمی هم راجع به بازی تاسیسات وفردوسی بکیرید دارید حق اون یکی تیم ها رو میخورید

بابايي سه شنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۰۹

یکی جلو این اقا لیست تیم های منهدم شده را بذاره…شرم اوره نابودی تیمهای بزرگ شن سا تام استقلال دانشگاه و….جزو افتخارات ایشان محسوب میشه…تیمهایی که سازنده های بازیکنان بزرگ تیم ملی میهنمان بودند