کد خبر : 25265
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1393 - 16:14
-

به کجا چنین شتابان؟!

به کجا چنین شتابان؟!
چنان ترمز بریده ایم که انگار مقصدی در کار نیست. تلفن پشت تلفن. مصاحبه پشت مصاحبه. تهمت پشت تهمت. رفقایی که تا دیروز حسابی قربان صدقه هم می رفتند، امروز برای هم خط و نشان می کشند.

پایگاه خبری فوتسال ایران– علی احدی

زمان هیچ گاه نمی ایستد. ماه ها و سال ها می گذرند و چشم به هم می زنیم و زمانی می رسد که فقط افسوس می خوریم. زمان هیچ گاه در اسفند ۹۳ نخواهد ایستاد. همانطور که اسفند ۹۰ گذشت. اصلا دقت کرده اید؟ انگار این اسفندها برای ما نحس شده. قرار نیست سایه نحسی آن از فوتسال ما برداشته شود. زمان می گذرد و چشم باز می کنیم و از خودمان می پرسیم، این ما بوده ایم؟ چقدر عوض شده ایم؟ چقدر عوض شده اند؟

چنان ترمز بریده ایم که انگار مقصدی در کار نیست. تلفن پشت تلفن. مصاحبه پشت مصاحبه. تهمت پشت تهمت. رفقایی که تا دیروز حسابی قربان صدقه هم می رفتند، امروز برای هم خط و نشان می کشند.

در سالی که گذشت یک شوک بزرگ به فوتسال وارد شد و آن هم پرواز ابدی حسن حسین زاده سرپرست دلسوز تیم ملی و کارمند پرتلاش کمیته فوتسال بود. بعد از آن دعا می کردیم این سال نحس زودتر شرش را کم کند تا اینکه دوباره اسفند لعنتی رسید!

ماجرای اتهام های تبانی اخیر را دیگر همه می دانند. همه فوتسالی ها می دانند و قرار است تا دو روز دیگر میلیون ها بیننده تلوزیونی پای پربیننده ترین برنامه صدا و سیما، بنشینند و منتظر باشند عادل بگوید: دیدید بازهم تبانی…! عادل این را بگوید و در ذهن ما هم نقش ببندد که: فوتسال= تبانی

هر سال دعا می کنیم اسفند بگذرد اما از بخت بد ما هم پشت بند اسفند، فروردین می رسد و باید این ضرب المثل معروف را بخوانیم و بگوییم سالی که نکوست…

اما راستی به کجا می رویم؟ یکی می گوید بیشتر بردها با زدوبند بوده؛ دیگری چهار سال منشوری بودنش را فریاد می زند. هیچ وقت هم کم نمی آوریم. می خواهیم ترمز بریده تا آخرش برویم. اما یک بار همین اول ایست کنیم و آخرش را ببینیم.

تبعات فریادهایمان را ببینیم و پژواک را بفهمیم. بدانیم هر عملی، عکس العملی دارد. حالا فقط یک جمله به دوستانمان می گوییم: اگر فوتسال ایران از مناقشات سه سال پیش خیری دید، اشکال ندارد؛ ادامه دهید…

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام... شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۶

آقایان محترم که در این سایت در حال نوشتن هستید خودتان هم خوب میدانید بردهای دبیری در سال گذشته و تاسیسات در سال جاری چگونه و با چه شرایطی بدست آمده است خودتان را به ان راه نزنید لطفا!! خودتان خوب میدانید چرا وحید شمسایی با اینکه قهرمان شد به جام باشگاه های آسیا نرفت ! خوب میدانید چرا وحید شمسایی در جام رمضان کویت از گروه خودش با حضور دوتیم قطری و کویتی بالا نیامد و دعوا و کتک کاری کرد!! امیدوارم این حمایت کورکوراانه شما از وحید شمسایی باعث نابودی فوتسال سالم در ایران نشود!!

نام ... شنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۷

اگر میخواهید به فوتسال کمک کنید به جای برخورد سلیقه ای که البته سلیقه هر کس محترم است مسئله را ریشه یابی کنید
اگر خوب همه موارد را بررسی کنید همه عوامل مربوط به فوتسال از صدر تا ذیل یعنی از رییس فدراسیون و رییس کمیته فوتسال و مالکان و مدیران باشگاه تا مربی و بازیکن و ۰۰۰ و حتی کمیته آموزش و مربیان که به هر کس اجازه مربیگری دادند و حتی مدرسینی که به افراد نالایق نمره قبولی میدهندوتعداد مدعیان مربیگری را زیاد میکنند و داورانی که گاه یا رفاقتی یا پولی ۰۰۰ سوت میزنند تا ناظری که گاه خود را به ندیدن و نشنیدن میزند و کمیته های اخلاقی و انظباطی که سهل انگاری یا جانبداری دارند و ۰۰۰ بنا بر میزان سهم خود مقصر هستند و در نهایت همه به دنبال منافع خود هستند
البته در سالهای قبل رسانه ای اختصاصی و در دسترس هم برای فوتسال نبود و بسیاری مطالب منعکس نمیشد و اصلا هم با نظر نویسنده موافق نیستم که کسی چیزی نگوید چون باز هم آتش زیر خاکستر بیشتر خواهد شد و در آینده ای نه چندان دور شعله های آن بلند خواهد شد

نام ... یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰:۲۲

واقعاً وحید شمسایی فوتسال پاک را درایران داره نابود میکنه.

نيك بين یکشنبه , ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳

امیدوارم سایت شماخودش باعث براه انداختن این جونشه وباانتشارنظرات توهین آمیزازیکسوومصاحبه های آتشن ازسوی دیگرهیزم برآتش اختلاف نریزه.
سایت محترم فوتسالی عزیز:کاش مدیرت محترم شمادرسیاست انتشارمصاحبه هاونظرات وسواس بیشتری بخرج بده وکمی ازسایت فوتسال پلانت الگوبگیره.داشتن مخاطب به هرقیمت سطحی نگریست.
امیدوارم سال جدیدروبارویه ای دیگه شروع کنید

ali پنجشنبه , ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۳

از همین نتایج معلوم است بابک معصومی بهترین دیگه نظر سنجی نمیخواد