کد خبر : 7654
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تیر 1393 - 14:22
-

نظری : از تاسیسات به تیم ملی بر می گردم

نظری : از تاسیسات به تیم ملی بر می گردم
دروازه‌بان تازه‌وارد تیم فوتسال تاسیسات دریایی می‌گوید از اینکه تیم تاسیسات را انتخاب کردم بسیار خوشحالم چرا که افراد بزرگی در این تیم حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مصطفی نظری درباره حضور در تیم فوتسال تاسیسات دریایی اظهار کرد: خدا را شکر همان طور که از قبل پیش بینی می‌کردم شرایط خیلی خوبی در تاسیسات دارم. به نظرم تصمیم کاملا درستی گرفتم و به تیمی آمدم که من را خیلی می‌خواستند و تلاش زیادی برای جذب من انجام دادند. مسئولان تاسیسات دریایی حتی پول گرفتن رضایت‌نامه‌ام را نیز به تیم نیکل روسیه پرداخت کردند.

دروازه‌بان تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران افزود: از اینکه با آدم‌های بزرگ در این تیم کار می‌کنم بسیار خوشحالم. همچنین همبازیان بسیار خوبی در تاسیسات دارم که یکی از آن‌ها وحید شمسایی است که زمانی با او همبازی بودم اما الان شاگرد او هستم و می‌خواهم چیزهای زیادی از او یاد بگیرم.

وی با بیان اینکه تیم فوتسال تاسیسات دریایی در فصل پیش‌رو حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت، گفت: از نظر بازیکن، کادر فنی و مدیریت افراد کارکشته‌ای در این تیم حضور دارند و همگی مصمم هستیم تاسیسات را به رده‌های بالای جدول برسانیم.

نظری در پاسخ به این سوال که آیا به حضور مجدد در تیم ملی فوتسال فکر می‌کنی یا خیر خاطرنشان کرد: مگر می‌شود به تیم ملی فکر نکنم. آرزویم حضور مجدد در تیم ملی است. تمام تلاشم را می‌کنم تا در ابتدا برای سربلندی تاسیسات به میدان بروم تا ان‌شاءالله از این طریق به تیم ملی هم راه پیدا کنم. سال گذشته سال خوبی برایم بود اما به دلیل آسیب دیدگی موفقیت‌هایم تداوم نداشت و خیلی اذیت شدم. امسال تمام سعی خود را می‌کنم تا عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷

مصطفی صخره سنگی

نام ... سه شنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱

کلوخ سنگى

نام سه شنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۵

امیدوارم تا اخرش با وحید جون دوست بمؤنی، جوجه رو اخر پاییز میشمارن

هوادار منصوری سه شنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۶

لیدر های ما تو قرچک منتظرت هستن اقای بی اخلاق

نام ... سه شنبه , ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۳

همانطور که تهران دریا داره که توش تاسیسات دریایی راه انداختن شما هم از توی این دریای متلاطم که دوستانت توی فوتسال درست کردن به تیم ملی میرسی!!!!

نام چهارشنبه , ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰:۲۶

آقای تپه خاکی بیا اصفهان سرورت سپهر محمدی رو ببین بعد از تیم ملی صحبت کن!!