کد خبر : 1798
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آذر 1392 - 9:22
-

بازی با تیم راه ساری همواره پرگل، جذاب و دیدنی بوده است

بازی با تیم راه ساری  همواره پرگل، جذاب و دیدنی بوده است
تیم گیتی‌پسند از هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال کشور موفق شد میزبان خود راه ساری 9 بر پنج در سالن ورزشی سید رسول حسینی شکست دهد.

سرمربی تیم فوتسال صنایع گیتی‌پسند اصفهان پس از برتری تیمش مقابل راه ساری گفت: گیتی‌پسند همچنان مدعی قهرمانی در لیگ فوتسال کشور است.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از واحد خبر باشگاه صنایع گیتی پسند، رضا لک پس از برتری تیمش برابر راه ساری بیان داشت: بازی با تیم راه ساری در طول لیگ همواره پرگل، جذاب و دیدنی مثل همین دیدار برای تماشاگران بوده است و من نیز انتظار چنین بازی زیبا و پرگلی را می دادم.
وی تصریح کرد: بازیکنان دو تیم در هر دو نیمه بازی خوبی را به نمایش گذاشتند که جا دارد از زحمات بازیکنانم در کسب این پیروزی و در مقابل ارائه بازی خوب بازیکنان جوان راه ساری تشکر کنم.
سرمربی گیتی‌پسند اصفهان گفت: مهم کسب سه امتیاز بازی و حضور در بالای جدول بود که به آن رسیدیم و این پیروزها همچنان برای تیم ما ادامه داشته باشد.
لک با اشاره به اینکه تمیش مدعی قهرمانی در لیگ فوتسال است، اظهار داشت: با جذب بازیکنان و کادر فنی خوب و با تجربه تیم گیتی‌پسند از مدعیان اصلی قهرمانی این فصل محسوب می‌شود.
تیم گیتی‌پسند از هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال کشور موفق شد میزبان خود راه ساری ۹ بر پنج در سالن ورزشی سید رسول حسینی شکست دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سهراب دوشنبه , ۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳

این پولهارونصفیش تومیثاق بود۵هفته قبل ازپابان فصل قهرمان میشد…باسیلی صورتشونوسرخ نگه میدارن