کد خبر : 1865
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آذر 1392 - 15:23
-

توسعه همکاری های فوتسالی ایران و فیلیپین

توسعه همکاری های فوتسالی ایران و فیلیپین

سرپرست کمیته فوتسال بعدازظهر امروز نشستی را با معاون سازمان ورزش و رئیس کمیته مسابقات فیلیپین برگزار کرد. به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سیدرضا افتخاری-سرپرست کمیته فوتسال درباره این نشست گفت: نشست مشترکی را با آتی جولای گومز-معاون سازمان ورزش و اسماعیل صدیق-رئیس کمیته مسابقات فیلیپین برگزار

سرپرست کمیته فوتسال بعدازظهر امروز نشستی را با معاون سازمان ورزش و رئیس کمیته مسابقات فیلیپین برگزار کرد.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سیدرضا افتخاری-سرپرست کمیته فوتسال درباره این نشست گفت: نشست مشترکی را با آتی جولای گومز-معاون سازمان ورزش و اسماعیل صدیق-رئیس کمیته مسابقات فیلیپین برگزار کردیم که در این نشست به بررسی راهکاهها و همکاری دو جانبه بین دو کشور ایران و فیلیپین پرداختیم.
وی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه رشته فوتسال در قسمت مردان در این کشور نوپا و جوان بوده قصد داریم تا از تجربیات خود در اختیار این کشور قرار دهیم تا فوتسال فیلیپین نیز رشد داشته باشد. همچنین قرار شد تا همکاری های لازم برای تیم های بانوان و آقایان صورت گیرد تا تیم ها از تجربیات یکدیگر استفاده کنند. ما در این نشست قول دادیم تا روابط مستحکم تر از قبل در بخش فوتسال باشد تا این رشته ورزشی روند رو به رشدی را داشته باشد.
در ادامه گومز- معاون سازمان ورزش فیلیپین گفت: خوشحالیم که فدراسیون ایران مخصوص کمیته فوتسال ایران نگاه مثبتی به روند رو به رشد فوتسال دارد و ما را مورد حمایت خود قرار می دهد. همانطور که می دانید فوتسال در فیلیپین بسیار نوپا بوده و ما نیاز داریم تا در مسیر رشد قرار بگیریم. خوشحالم که مسئولین فوتسال ایران قول همکاری برای مهیا کردن بستر رشد این رشته ورزشی در کشورمان را داده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.