کد خبر : 1943
تاریخ انتشار : جمعه 8 آذر 1392 - 16:07
دسته‌بندی نشده
-

ترابیان: با هیچ کس کدورتی نداشته ام/ خواستم در اتحاد فوتسالی ها شریک باشم

ترابیان: با هیچ کس کدورتی نداشته ام/ خواستم در اتحاد فوتسالی ها شریک باشم
رئيس سابق كميته فوتسال مي گويد هيچ كدورتي نداشته كه بخواهد آن را كنار بگذارد و حضورش در مراسم راه اندازي پايگاه خبري فوتسال نيز به خاطر اين بود كه مي خواست سهمي در اتحاد فوتسالي ها داشته باشد.

عباس ترابیان یکی از افرادی بود که دعوت پایگاه خبری فوتسال ایران را پذیرفت و در مراسم راه اندازی این پایگاه خبری و همچنین آشتی کنان فوتسالی ها شرکت کرد.

 

ترابیان که ابتدا به نظر می رسید با وجود اختلاف های بزرگی که از گذشته با حسین شمس داشته به دلیل حضور این مربی روی نیمکت خبرنگارها در این مراسم شرکت نکند اما با ترتیب یک برنامه جالب تعجب همگان را در سالن هندبال سئول برانگیخت.

 

رئیس کمیته و سرمربی سابق تیم ملی در حالی که یک ساعت به آغاز مراسم مانده بود دست در دست هم از پله های ورزشگاه بالا آمدند و رو به روی خبرنگاران و بازیکنان تیم ملی ظاهر شدند. همین اتفاق باعث شد تا جذابیت و حرارت این برنامه بیش تر از پیش بالا برود و شمس و ترابیان همواره زمانی هم که روز نیمکت تیم با هم بازی را تماشا می کردند گل گفته و گل می شنیدند!

 

بعد از پایان بازی نیز سراغ عباس ترابیان رفتیم تا نظرش درباره این برنامه را جویا شویم.

 

رئیس سابق کمیته فوتسال در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران، اظهار کرد: من که هیچ کدورتی با هیچ کس نداشتم و ندارم. بعد از این برنامه همه آن دوستانی که تصور می کردند من با آنها مشکل دارم رفته رفته به اشتباه خود پی بردند. به هر حال هر جا حرکتی داشتم، مبتنی بر اصولم بوده است. بعضی دوستان همان زمانی که در فوتسال بودم می گفتند دلیل ندارد بعد از باخت تیم ملی، پشت مربی بایستی. اما من طبق اصولم پیش رفتم و تبعاتش را هم پذیرفتم. بنابراین کدورت معنایی نداشته و من با همه کسانی که علیه ام مصاحبه کردند در ارتباطم و با هم صحبت می کنیم.

 

وی همچنین درباره قبول دعوت پایگاه خبری فوتسال و نشستن روی نیمکت این تیم در کنار حسین شمس،تصریح کرد: دلیل اینکه مشتاقانه به این مراسم آمدم، جوی بود که در فضای فوتسال کشور حاکم است. دیدم همه فوتسالی ها باید در قالب یک تیم به هم کمک کنند و در جهت رشد این رشته گام بردارند. من از فوتسال رفته ام اما هر گاه نیاز باشد کمکم را دریغ نمی کنم.

 

ترابیان همچنین با اشاره به نقش پایگاه خبری فوتسال در برگزاری مراسم آشتی کنان فوتسالی ها خاطر نشان کرد: اینکه قدیمی ها لخت شوند و در یک بازی نمادین به میدان بروند و همچنین حضور مسئولان فعلی و سابق در حالی که دست در دست هم دارند نشان از اتحاد  و مودت فوتسالی هاست. باید از رسانه ها و خبرنگاران نیز تشکر کنم که زمینه برگزاری چنین مراسمی را فراهم کردند. با انجام چنین برنامه ای ثابت شد که برخی در اشتباه بودند و نمی دانستند که رسانه ها فقط در صدد به چالش کشیدن فوتسال نیستند. ما دیدیم همین خبرنگاران می توانند اتفاق های خوبی را هم رقم بزنند.

 

به گزارش fut5al، مشروح مصاحبه عباس ترابیان با پایگاه خبری فوتسال ایران در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

 

 

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نادري از تهران یکشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰:۰۶

از افتتاح چنین سایتی بسیار خوشحال هستیم و بأزی زیبا و قشنگی بود تبریک میگم خدمت شما زحمت کشأن راستی من سألن بأزی بودم و دقت کردم ولیکن از دو باشگاه تهرانی میثاق و منصوری کسی نیامده بود چرا