کد خبر : 2638
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 دی 1392 - 8:09
-

دل بنا هم برای فوتسال می سوزد!

دل بنا هم برای فوتسال می سوزد!
محمد بنا دوباره به ورزش بازگشت و البته با اظهارنظرات منحصر به فرد خود و این بار اظهار نظر در مورد فوتسال!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در تاریخ ورزش ایران مردانی وجود دارند که حضورشان ، نظرشان و عملکردشان در یک رشته ورزشی تاثیری به عمق تاریخ دارد. از جمله این مردان محمد بنا است که حضورش در ورزش و کشتی فرنگی باعث ایجاد تحولی شد که کمتر کسی قادر به تکرار آن است.
محمد بنا دوباره به ورزش بازگشت و البته با اظهارنظرات منحصر به فرد خود.
بنا در خصوص ورزش و ورزشی ها نظرات جالب توجهی دارد .

او در مصاحبه با همشهری اظهارنظر جالبی هم راجع بع فوتسال کرده است.
بنا در خصوص فوتسال اینگونه اظهارنظر نموده است: دلم برای فوتسال می سوزد در حالی خسوس سرمربی تیم ملی است که حسین شمس گوشه نشین شده!

 

منبع: روزنامه همشهری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 16 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

rahbar سه شنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷

دمش گرم
ایشاالله موفق باشه همیشه

محمد سه شنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۴

جناب اقای بنا از اینکه دل شما به حال فوتسال میسوزه واقعا جای خوشحالی و مسرت داره ولی جناب بنا اقای شمس اصلا لیاقت سرمربیگری در این تیم را ندارد و باعث نابودی تیم ملی خواهد شد

علی سه شنبه , ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۱

جناب آقای محمد معلوم نیست شما از کجا خط میگیری که این نظر رو میدی، چون همه فوتسالی ها میدونن که تنها کسی که میتونه فوتسال ایران رو به موفقیت قبلی برسونه فقط وفقط حسین شمس هستش!!! مطمئن باش خسوس نمیتونه ایران رو قهرمان آسیا کنه!!! شما هم لطفا اطلاعاتت رو تو فوتسال بالاتر ببر!

محمد چهارشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۴

اقا علی اتفاقا من اطلاعاتم از فوتسال خیلی زیاده مطمن باش.شما یه نگاه به گذشته بنداز متوجه همه چیز میشی باعث و بانی تمام ناپاکی های فوتسال شخص جناب اقای شمس می باشد.قهرمانی گیتی پسند و ان حرکات ناپسند در شان مربی تیم ملی هست؟زنگ زدن به بازیکن و اینکه جلوی فلان تیم بازی نکن تا به اردو دعوت بشی چطور؟هرهفته مربی یک تیم بودن چطور؟مویر فنی ده تیم به طور همزمان بودن چطور.تو لیگ پارسال مدیر فنی ارژن بود همزمان هم مدیر فنی دبیری بود.موقع بازی دو تیم هم ارژن تمرین میداد هم نقاط ضعف ارژن به دبیری میگفت شما به اینکار چی میگید؟

علی چهارشنبه , ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۸

آقای محمد آقا در جوابتون باید بگم متاسفانه شما از اون آدمایی که خط میگیرین تا اینارو بگین، خیرخواه فوتسال نیستن و متاسفانه لیاقتمون همینه که آدمی مثل خسوس باید بیاد و دلارای این مملکت رو بگیره و بره بدون اینکه چیزی نصیب فوتسال ما بکنه، چون همه اجنبی پرست شدیم!!! البته از اومدن خسوس خیلیا نون میخورن، چون همه قراردادش مال خودش نیستو آقایون هم درصد میبرن!!! این صحبتای شما همه توهم یه سری افرادتو فوتسال ما که خیر وصلاح این فوتسال رو نمیخوان، حواستی ایمیلتو بزار بهت بگم کیا هستن، چون مطمئن باش اطلاعات فوتسالی بنده از شما بیشتره قربان!!! همین بس که آقای کشتی دنیا میدونه که کیا واسه این مملکت خدمت میکنن! چه بخوای چه نخوای فقط شمس فوتسال ایرانو به قله افتخار برمیگردونه!!! شما هم بهتره خیلی حرص و جوش نخوری برادر من!!!

محمد پنجشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۱

علی اقای گل خدمتت عرض کنم که بنده از هواداران قدیم فوتسال می باشم و از هیج بنی بنده ای خط نمیگیرم من فقط واقعیت فوتسال میگم که خیلیها از جمله شما میدونید.بنده هیچگاه از اقای خسوس حمایت نکردم هرچند که مربی خوبی هست.من هم مثل اقای بنا دوست دارم که یک ایرانی هدایت تیم ملی رو به عهده بگیره مربیانی مثل ناصر صالح،امیر شمسایی،سید مهدی ابطحی،سید محمد ناظم الشریعه،محمود خوراکچی،علی افضل که سواد فوتسالشان به مراتب بیشتر از دلال بزرگ فوتستل اقای شمس می باشد.در ضمن از شما هم میخوام که مواظب خودتون باشید که خدای ناکرده از این اقا نارو نخورید اگر قبول ندارید از بعضی مدیران بپرسید……!

علی پنجشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۹

محمد جان اگه شما هوادار فوتبالی پس چجوری با مدیران باشگاهی در ارتباطی که میگی ازشون سوال کنم، نکنه شما دلاله مدید باشگاهه خاصی هستی!!!!!!!!!!!!!!! بازم میگم این حرفا همه توهم شما و اونایی هست که از طریق شما این پیغام ها رو میذارن!!!!! بهدش میشه بگین این اسامی که میگین چه عناوین یا افتخاراتی به عنوان سرمربی داشتن تاحالا؟! همشونو جمع کنی یک صدم آقای شمس عنوان و افتخار برا ایران نیاوردن!!! سلطان فوتسال ایران، آسیا و جهان فقط حسین شمس.

اکبر پنجشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۳

آقایان محترم چطور یک نفر مثل آقای شمس که حتی مجوز نشستن روی نیمکت یک تیم باشگاهی رو نمی تواند بگیرد میخواهد روی نیمکت تیم ملی بنشیند؟؟؟ اول باید صلاحیت این کار را داشته باشد یا نه؟؟ به نظر من ایشان اول باید در یک تیم باشگاهی فعلیت کند بعد به تیم ملی برود!!!

محمد پنجشنبه , ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۳

علی اقا من به شما گفتم که از مدیران سوال کن چون مطمنم که رابطه شما با مدیران خیلی خیلی بهتر از من است.در ضمن این اسامی که من بردم لابی کردن رو بلد نیستن.شما هم اگر بازیکن هستی نون بازیت بخور که هر مربی باشه نتونه رو شایستگیهات چشم ببنده اگر هم مربی هستی دل رو صابون نزن چون اگر خدای ناکرده شمس مربی تیم ملی شد فدراسیون این اختیار به شمس نمیده که دستیاراش انتخاب کنه وشمس هم با کمال میل قبول میکنه که هر دستیاری کنارش گذاشتن کار کنه چون نیتش فقط… نه چیز دیگه.بعد از اون خدای ناکرده دست شما تو حنا می مونه………!

علی جمعه , ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱:۰۰

محمد جان شما ضاهراً فکرت خیلی خرابه و مثل اونایی هستی که ازشون خط میگیری!!! بنده نه بازیکن فوتسالم، نه مربی، بنده یک طرفدار قدیمی هستم که از ابتدای برگزاری لیگ فوتسال و حتی قبلتر هم این رشته رو دنبال میکنم، تمامی اخبارشو ریز به ریز، پس شما کاملا در اشتباهی! ضمناً این رو هم بگم که یا شناختی که از آقای شمس دارم مطمئنم که هیچ وقت زیر بار حرف.و منت کسی نمیره، چه برسه به این که بخواد دستیار تحمیلی قبول کنه، ضمناً خودشون هم چندین بار گفتن که با این فدراسیون هیچ تمایلی به مربیگری در تیم ملی ندارن! شما مطمئن باش هیچ ظلمی ماندگار نخواهد بود و در آخر حق به حقدار خواهد رسید! زمستون میگذره و روسیاهی به زغال میمونه!!! انشاا… هر چی شما و دوستانتون بخواین همون بشه!!!!!!!!

محمد جمعه , ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۹:۳۸

علی اقا به جان بچه م من از هیچکس خط نمیگیرم قسم خوردم که باورت بشه.اینم بگم شما که هوادار فوتسالی از کجا حسین شمس کامل مبشنایی؟در ضمن یادت باشه که من فقط ارزوی موفقیت تیم ملی رو دارم ولی اطمینان هم دارم که با شمس به جایی نمیرسه و پسرفت میکنه چون شمس دنبال مسایلی غیر از فوتسال تو این رشته میگرده.اینم بگم که فدراسیون باشمس همکاری نمیکنه چون این اقا با حرکاتی که قبلا کرده لیاقت سرمربیگری تیم ملی رو نداره وگرنه اگر بهش بگن با سر برمیگرده تیم ملی و اهداف غیر ورزشیش از سر میگیره

سعيد شنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱:۴۳

اقا محمد که خیلی هم باادب تر از علی اقا هستی بنده بواسطه حضور یکی از اقوام خیلی نزدیکم در لیگ برتر فوتسال ومدتی تیم ملی طرفدار فوتسال شده ام همه این حرف هایی که شما میزنید این فامیل نزدیک بنده ودوستانش هم عینا می گویند واحتمال می دهم شما هم بازیکن فوتسال باشید چرا که عینا همان حرف ها را تکرار می کنید ،اما باهمه این تفاصیل قبول کنیم بعد ازمایلی کهن حسین شمس درخشان ترین نتایج تیم ملی را کسب کرده قبول کنیم قدرت مدیریت تیمی را هیچکس به اندازه ایشان ندارد شاید بواسطه زرنگی های فراوانش مرتکب اعمال بعضا غلطی هم شده است اما همین زرنگی هابوده که ایران را چهارم جهان کرده است بنده کار ایشان را از نزدیک دیده ام کنترل بینظیری روی بازیکنان عاصی وتاثیر گذار تیم ملی دارد یادمان نرفته ایشان علی کریمی وخیلی های دیگر را به ورزش معرفی کرده اند در هرحال نتایجی که کسب کرده را که نمی شود کتمان کرد می شود دوست عزیز

سعيد شنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱:۵۵

ببخشید اشتباه گفتم حسین شمش ایران را پنجم جهان کرد نه چهارم ولی همان چهارم با توجه به شرایط نوین فوتسال نسبت به سال نودودو میلادی فکرکنم دارای ارزش بالاتری بود ، البته اقا محمد من تکرار کنم به هیچ وجه نمی خواهم نظرات شما را نقد کنم قصد من این است که بگویم خدمات حسین شمس از اشتباهاتش بزرگتر است به قول معروف دیکته نا ننوشته غلط ندارد

محمد شنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۲

سعید اقای عزیز شما لطف داری. منم مثل شما دوستان زیادی در فوتسال دارم که این حرفهارو به من میزنن.من هیچوقت منکر زحمات و نتایج خوب اقای شمس با تیم ملی نیستم ولی تو این شرایطی که طی چند سال اخیر اقای شمس بوجود اورده نباید سرمربی تیم ملی بشه.وگرنه برای ما سربلندی ایران عزیز مهمه حالا چه با شمس چه با غیر شمس. حرف اصلی من این هست که مربی برای تیم ملی انتخاب شود که اولویت اولش فوتسال و پیشرفت این رشته مظلوم و زیبا باشد نه مسایل غیر.

سعيد شنبه , ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۳

اقا محمد عزیز یعنی نمی شود ایشان سرمربی تیم ملی بشوند وبا یک مدیریت قوی حاشیه هاش را کنترل نمود

اکبر شنبه , ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۹

هیچ وقت نباید اجازه بدهند پای آدم های دلال دوباره به تیم ملی بار شود دلال رو نمی شود مدیریت کرد!!!