کد خبر : 6968
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 تیر 1393 - 14:33
-

ناظم الشریعه به صورت آزمایشی به کادر فنی اضافه می شود!

ناظم الشریعه به صورت آزمایشی به کادر فنی اضافه می شود!
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران قصد دارد محمد ناظم الشریعه را به عنوان دستیار خود با تیم ملی به تورنمنت چین ببرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، پس از پایان جام ملت‌های فوتسال آسیا و نایب قهرمانی ایران بود که کمیته فوتسال اعلام کرد خسوس کاندلاس باید نیمکت تیم ملی را تقویت کند. هرچند سرمربی اسپانیایی تیم ملی زیر بار این درخواست نرفت ولی بعد از برگزاری جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال و حضور همزمان عباس ترابیان در این جلسه، خسوس راضی شد تا یک یا دو مربی جدید را به کادرش اضافه کند.

این در حالی است که کمیته فوتسال محمد ناظم الشریعه، رضا لک و علی رعدی را به خسوس پیشنهاد داده بود و از وی خواسته بود از این مربیان بر اساس برنامه‌هایی که در نظر دارد در تیم‌های بزرگسالان، امید و جوانان استفاده کند.

سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال در این خصوص گفت: من بعد از مراسم قرعه کشی لیگ (روز سه‌شنبه) هم با خسوس صحبت کردم. قرار شد او از ناظم الشریعه در تورنمنت چین که تلفیقی از بازیکنان بزرگسال و جوان ایران است، استفاده کند.

وی ادامه داد: محمد هاشم زاده که در کنار خسوس باقی خواهد ماند. همچنین ناظم الشریعه با تیم به تورنمنت چین می‌رود. خسوس در این تورنمنت عملکرد ناظم الشریعه را زیر نظر می‌گیرد و در صورتیکه کار این مربی را در این تورنمنت بپسندد، همکاری‌اش با وی ادامه خواهد داشت.

رئیس کمیته فوتسال در پایان گفت: قبلا هم تاکید کرده بودیم. ما دنبال مربیانی هستیم که در درجه اول بی حاشیه باشند و منافع تیم ملی را بر منافع شخصی خود ترجیح بدهند. مربیانی به دور از جنجال که بتوانند با دانش و تجربه خود به خسوس کمک کنند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسيني پنجشنبه , ۵ تیر ۱۳۹۳ - ۷:۵۲

چراباشخصیت مربیان ایرانی بازی میکنن،اون ازهاشم زاده که کتکم خوردگفت چیزی بنوده اینم ازآقای ناظم الشریعه.خسوس آخه کیه که بخوادعملکرداونوتویه تورنمنت درنظربگیره؟کاری نداره که یه تیم لیگ برتری روبدیددست خسوس تام شخص شه .

تماشاگر جمعه , ۶ تیر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۹

آقای افتخاری شما که گفتی فی البداهه نمیشه ناظم الشریعه بیاد تیم ملی پس چی شد – دیدی مدیر لایقی نیستی و ثبات نداری و لایق این پست نیستی – برو بزار فوتسال پیشرفت کنه -خسوس رو هم با خودت ببر