کد خبر : 20415
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 - 11:30
-

شمسایی: تماشاگران ساوه‌ای‌ را داشتم، راحت قهرمان می‌شدم/ کسی فکر نمی‌کرد گیتی‌پسند ۸ گل از مس بخورد

شمسایی: تماشاگران ساوه‌ای‌ را داشتم، راحت قهرمان می‌شدم/ کسی فکر نمی‌کرد گیتی‌پسند ۸ گل از مس بخورد
مربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران در مورد دیدار با شهرداری ساوه گفت: اگر تیم من اینهمه تماشاگر داشت که حریف را تحت فشار بگذارند،‌ به راحتی قهرمان می‌شدم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی بعد از تساوی دو بر دو تیمش برابر شهرداری ساوه اظهار داشت:‌ آنها در مجموع تیم خوبی هستند. در این مانده‌ام که چرا اکنون جایگاه‌شان اینجاست (قعر جدول). آنها بازیکنان خوبی چون رضاپور، شاپا، مرتضوی، شجری، مریدی‌زاده و … را در اختیار دارند. بازیکنانی که برای هر تیمی می‌توانند قوت قلب باشند. در کنار همه اینها، تماشاگرانی پرشور دارند که سالن را پر کرده و در کل بازی تیم‌شان را تشویق می‌کنند. اگر تیم من اینهمه تماشاگر داشت که حریف را تحت فشار بگذارند،‌ به راحتی قهرمان می‌شدم.

وی در مورد اینکه با تساوی تاسیسات و شکست گیتی‌پسند، بار دیگر حفاری و مس سونگون به مدعیان اصلی قهرمانی تبدیل شده‌اند، خاطرنشان کرد:‌ من از ابتدای لیگ همه گفته بودم که ۶ – ۷ تیم مدعی قهرمانی هستند. حالا هم دبیری با برد این هفته‌اش، در کنار فرش‌آرا ۳۰ امتیازی شده و آنها هم به نوعی مدعی هستند. این شرایط خیلی خطرناک است و کار برای همه سخت شده، خود ما در هفته بیست و یکم با حفاری بازی داریم. من فکر می‌کنم هر هفته باید منتظر یک اتفاق باشیم.

سرمربی تاسیسات دریایی افزود: کسی فکرش را نمی‌کرد که گیتی‌پسند از مس هشت گل بخورد. البته مس تیمی قوی است اما آنها هفته قبل به مقاومت البرز باختند. از اینکه لیگ امسال اینقدر قوی است و همه سخت تلاش می‌کنند، خوشحالم. عده‌ای برای سقوط نکردن و عده‌ای برای قهرمانی، اکنون حتی میانه جدولی‌ها هم خود را به جمع مدعیان اضافه کرده‌اند.

شمسایی تصریح کرد:‌ ما ۶ هفته خیلی سخت داریم که این هفته از دیدار با حفاری آغاز می‌شود. این دیدار ۶ امتیازی است، تیم خوب حفاری با هدایت ناظم‌الشریعه و با بازیکنان جوانش برای هر تیمی مشکل‌ساز می‌شود. ما باید امتیاز این بازی را بگیریم تا از این شرایط خارج شویم.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.