کد خبر : 20423
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1393 - 12:21
دسته‌بندی نشده
-

کشاورز:عصبی شدیم،گلهای زیادی خوردیم/کارمان برای قهرمانی سخت شد

کشاورز:عصبی شدیم،گلهای زیادی خوردیم/کارمان برای قهرمانی سخت شد
مربی بازیکن تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: با گل‌های بدی که در دیدار با مس خوردیم، تیم عصبی شد و همین باخت‌مان را رقم زد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد کشاورز در مورد شکست سنگین تیمش برابر مس سونگون اظهار داشت:‌ در نیمه اول خیلی بر بازی مسلط بودیم و خوب هم بازی کردیم و با برد هم به رختکن رفتیم، ولی در نیمه دوم گل‌های بدی خوردیم.

وی ادامه داد: وقتی گل‌هایی در موقعیت‌های ۵۰ – ۶۰ درصد می‌خوری، شیرازه تیم از هم می‌پاشد. بعد از این گل‌های بد، تیم ما بازی را عصبی دنبال کرد و جمع کردن تیم در چنین موقعیتی خیلی سخت است، نتوانستیم دیگر به بازی برگردیم. بازی را پنج نفره هم کردیم و درنهایت مسابقه را واگذار کردیم.

مربی – بازیکن گیتی‌پسند در پاسخ به این سوال که تیمش با این باخت چقدر از قهرمانی دور شده است،‌ خاطرنشان کرد:‌ کارمان سخت‌تر شده است، ولی تلاش‌مان را می‌کنیم و تا هفته آخر هر چه در توان داریم،‌ به نمایش خواهیم گذاشت تا به نتایج خوبی برسیم.

کشاورز در مورد دیدار هفته بعدی تیمش با منصوری قرچک تصریح کرد:‌ بازی خیلی سختی داریم و باید به قرچک برویم. این هفته سپهر محمدی را در اختیار نداشتیم که اتفاقا خلا بزرگی برای ما بود. سعید تقی‌زاده را هم نداشتیم، اما در بازی بعدی مصدوم و محروم نداریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳

ببخشید مربی را پس واسه کجا میخواهند?
عیار مربی در زمانهای حساس و وقتی معلوم میشه که بتونه تیم از هم گسیخته را جمع کند که شما اینکاره نیستی وگرنه تیم با اینهمه بازیکن خوب و چندین بازیکن ملی پوش در بیشتر شرایط خودش میتونه از پس حریف بربیاید کما اینکه تاکنون نتایجی که گرفته اید بر پایه همین بوده!!!

نام ... شنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹

فکر کنم شما نبایستی فیلم بازیهای تیم مس را نگاه میکردی چون ظاهرا شما و همکاران بسیار با انگشتان چیزی از آن سر در نیاوردید!!!
شاید بهتر بود قبل از بازی بصورت انفرادی یا تیمی تشریف میبردید در کنار میدان امام اصفهان داخل بازار مسگرها تا در آنجا بهتر با مس آشنا میشدید!!!
اصفهان نصف جهان تبریز کل جهان

نام ... شنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲

فعلا که خوب خدایی واسه شما شده و همه واسه شما کار میکنند رای کمیته انظباطی هم که کلا همه چیزش به نفع شما شده ولی آنهمه بی احترامی های خود شما و بازیکنان اسمی شما و تماشاگران شما اصلا توسط هیچ ناظر یا کمیته ای دیده نشده و نمیشه !!!

نام ... شنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴

همه این کارهایی که بیان فرمودید را اقای جابری دبیر کمیته فوتسال برای گیتی روبراه میکند

نام ... شنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶

چرا توی بیشتر عکسها رگ گردن آقای کشاورز بیرون زده مگه هنوز هم ایشان مشغول دفاع از فوتسال پاک هستند?
دیگه پاکی بیشتر از این که کمیته انظباطی چنین رای پاکی باز هم به سود گیتی داده!
ولی هنوز نتوانسته کاپ قهرمانی را از گیتی بگیره و تحویل منصوری بده!!!!

نام ... شنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹

توی این فصل از مجموعه ۱۲ امتیاز بازیهای گیتی با تبریز فقط ۳ امتیاز نصیب اصفهان شده آنهم با نگرفتن دو پنالتی برای دبگیری از سوی داور!!!!!

نام ... شنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳

پس تو که میگفتى ما نمیخاهیم قهرمان شیم، دیدى این حرفها رو زدى که بازیکنا و باقیه رو سیاه کنى، مردم درکشون بالاست اقاى کشاورز خودت رو گول نزن، تو گیتى رو دو سال بدبخت کردى، از زمان افضل به این ور گیتى همه جورى تحقیر شده، گیتى زمان افضل تو خونه اصلا باخت نداد و بیرون رو اکثرا میبرد ولى سابقه گیتى رو خراب کردى بازیکنا بومیشم از بین بردى، بعدم میگی اصفهان بازیکن نداره

نام ... شنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۸

فقط با ۴ نفر بازی میکنی ایرادت اینه به جوون های تیمت بها نمیدی مقاومت این مس رو ترکوند تازه شانس آوردن بیشتر نخوردن مسی ها برو باز با ۴ نفر بازی کن.

نام ... شنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۱

این دقیقا همان چیزی است که در بازیهای مختلف شما و بعضی بازیکنان تیمتو در بازی مستقیم یا از طریق فشار روی داوری یا قائم مقام محترم باشگاه شما از طریق مصاحبه قبل از بازی تیم حریف و تماشاگران را عصبی میکنید و سپس خودتان را کنار میکشید و از آب گل آلود ماهی می‌گیرید! این کار همان چیز ارزشمندی است که اصطلاحا به عنوان تجربه میگویید و شما و چند نفر بازیکنانتان و یکی دو نفر از کادرتون واقعا باتجربه هستید!!!

نام ... یکشنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲

آقای کشاورز مثلا مربی
۱ بارها گفته شد این سپهر بوده که اکثرا به داد تیم شما نمیرسه که البته احیای مجدد او را مدیون خسوس هستید که با لابی باشگاه وقتی خیلی ضعیف شده بود دوباره دعوتش کرد
۲ همین گلری که باخت این هفته را گردن او می اندازی هفته قبل ستاره تیمتون بود
۳ این که فرمایش کردی هدف من پرورش جوانان است کدام جوان لااقل گلرت را پرورش میدانید نه گلهای باغچه را
۴ وقتی میبازی مسولیت باخت را گردن بگیر و سر دیگران نیندازید
دو سه تا مطلب دیگر هم هست که نمیگم چون کلاس نرفتی و خودت که هیچ بعضی کمکهات هم درک نمیکنند و تازه باعث گیج شدن میشه

نام ... یکشنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷

البته همه اش تقصیر خود کشاورز نیست و بیشتر کادرش هم اینکاره نیستند بخشی از کار هم برمیگرده به مشورتهای آقای ح افضلی که مستقیم یا غیر مستقیم پشت پرده بهش داده میشه