کد خبر : 23788
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1393 - 21:10
-

خالقی:اعلام نشدن رای قبل از هفته بیست و پنجم، اجحاف در حق سایر تیم ها است

خالقی:اعلام نشدن رای قبل از هفته بیست و پنجم، اجحاف در حق سایر تیم ها است
مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز گفت: با فرصت سوزی که فدراسیون انجام داده این شائبه به وجود می آید که مسئولان منتظر نتایج این هفته هستند تا براساس آن رای خود را اعلام کنند تا به قول معروف نه سیخ بسوزد و نه کباب.

خالقی مدیرعامل تیم مقاومت البرز در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: از کمیته فوتسال انتظار داشتیم زودتر از این تشکیل جلسه اضطراری دهد و در مورد بازی نیمه تمام رای خود را صادر کند. با توجه به شرایط جدول چهار تیم شانس سقوط به دسته یک را دارند بنابراین نتیجه این دیدار روی سرنوشت هر چهار تیم که نماینده مردم چهار استان مختلف هستند تاثیر گذار است.

وی در ادامه افزود: اکنون که مقرر شده مسئول IT فدراسیون در ساوه حضور پیدا کند و کم بودن بعد مسافتی این شهر با تهران می توانند این کار را فردا انجام دهند و پس از آن تشکیل جلسه اضطراری دهند و رای را پیش از برگزار شدن هفته بیست و پنجم اعلام کنند در غیر اینصورت در حق سایر تیم ها اجحاف می شود.

خالقی گفت: با فرصت سوزی که فدراسیون انجام داده این شائبه به وجود می آید که مسئولان منتظر نتایج این هفته هستند تا براساس آن رای خود را اعلام کنند تا به قول معروف نه سیخ بسوزد و نه کباب.

خالقی در آخر گفت: امیدوارم در این دو هفته پایانی شاهد فوتسال پاک از سوی همه تیم ها باشیم و عوامل غیر فوتسالی در نتایج دخیل نباشد و تیمی که لیاقت قهرمانی دارد قهرمان و تیم هایی که شایسته ماندن در لیگ هستند ماندگار شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بی نشان سه شنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۰

با سلام
گل گفتی باید همه تیم ها بدانند در کجای کار هستند
ا…ج و