کد خبر : 23748
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1393 - 13:57
-

منصوری: سمت هیچ‌ باشگاهی غش نمی‌کنیم/ ابهامات این پرونده زیاد است

منصوری: سمت هیچ‌ باشگاهی غش نمی‌کنیم/ ابهامات این پرونده زیاد است
عضو هیات‌رئیسه سازمان لیگ فوتسال گفت: در حال حاضر بحث ما این نیست که بازی تجدید شود یا یک نیمه دیگر در سالن بی‌طرف یا همان سالن برگزار شود، بحث اصلی ابهامات زیاد این پرونده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری در مورد جلسه امروز هیات‌رئیسه سازمان لیگ برای تصمیم‌گیری در مورد دیدار نیمه‌تمام هفته گذشته تیم‌های شهروند ساری و شهرداری ساوه اظهار داشت:‌ امروز حرف‌های طرفین را شنیدیم اما با توجه به تصمیماتی که خارج از سیستم گرفته شده، در مورد این بازی تصمیم‌گیری نشد. قرار شد یک گروه بی‌طرف که دانش این کار را دارد، از سوی کمیته فوتسال مشخص شود و به بررسی اسکوربورد سالن ساوه بپردازد چراکه اسکوربورد تا ساعت ۱۴ روز بازی دو تیم (جمعه) برای بازی جوانان مورد استفاده قرار گرفته و کار کرده، اینکه چطور شده که در ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه دیگر کار نکرده، جای سوال دارد و حتی احتمال دست‌کاری کردن هم وجود دارد که این گروه، باید این موضوع را مورد بررسی قرار دهد.

وی تاکید کرد: مطلب دیگر اینکه نماینده فدراسیون در این مسابقه، از وظایف خودش قصور کرده چون او باید مثلا ساعت ۱۰ صبح همه چیز را از جمله تور دروازه، نور سالن و اسکوربورد را چک می‌کرده و به تیم میزبان اعلام می‌کرده، داور در ساعت ۱۴ گفته که اسکوربورد سالم بوده و دلیلی ندارد که وقتی دو ساعت بعد خواستند از آن استفاده کنند،‌ روشن نشود. تصمیم‌گیری در این خصوص خیلی سخت است، ما حاضریم موضوع را به کمیته انضباطی بسپاریم اما آنها هم زیر بار آن نمی‌روند.

منصوری در خصوص اینکه اگر مسجل شود که اسکوربورد سالن دست‌کاری شده، چه تصمیمی در مورد مسابقه گرفته می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ درحال حاضر اصلا این بحث‌ مطرح نیست که مسابقه تجدید می‌شود، نتیجه را به نفع یک تیم اعلام می‌کنیم، یک نیمه برگزار می‌شود یا در یک سالن بی‌طرف یا همان سالن، اکنون بحث مهم و کلیدی این است که ابهامات زیادی در این پرونده وجود دارد. نماینده فدراسیون گفته که دیده میزبان از بازی فیلمبرداری کرده، داور هم حرف او را تایید می‌کند که دو دوربین در سالن دیده که بازی را فیلمبرداری کرده‌اند اما میزبان می‌گوید فیلمی از بازی ندارد،‌ اظهارنظرات در این مورد متفاوت است. ما در هیات رئیسه سازمان لیگ تصویب کرده بودیم که میزبان‌ها در پایان مسابقه، فیلم بازی را در اختیار کمیته فوتسال قرار دهند.

کریم منصوری گفت: در دو هفته پایانی لیگ، تکلیف بالا و پایین جدول مشخص نیست و این حساسیت، دقت زیادی را از سوی سازمان لیگ می‌طلبد. البته شاید این هفته خیلی چیزها در لیگ مشخص شود و دیگر از اهمیت نتیجه دیدار تیم‌های شهروند و شهرداری هم کاسته شود.

مدیرعامل باشگاه منصوری یادآور شد: ابهامات این پرونده زیاد است. ما می‌خواهیم حقی از کسی ضایع نشود. هم نجاریان و هم غفاری از دوستان ما هستند که از محدوده رای‌گیری هم خارج شدند، ما نمی‌خواهیم سازمان لیگ نه به سوی شهرداری ساوه و نه شهروند ساری غش داشته باشد. می‌خواهیم تصمیمی عادلانه گرفته شد.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام سه شنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶

اقاى منصورى شما که با نجاریان تو هئیت رئیسه هستید معلوم دنبال چى هستید.مگه نتیجه ژنو میخواهید بدید اینقدر طولش میدید. اگه این اتفاق براى تیم شما یا سارى میشد همین کارو میکردید

... سه شنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰

بنده در سالن حضور داشتم و شاهد فیلمبرداری توسط ۲ دوربین بودم

آشنا سه شنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱

بله ۲ فیلم بردار در سالن حضور داشت ولی فیلم بردارها متعلق به باشگاه ساوه نبودند و اگر فدراسیون دنبال فیلم بازی است می تواند از صدا و سیما استان مرکزی فیلم بازی را بگیرد.

ساوه سه شنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵

دو تا دوربین بود ولی هر دوتا دوربین تکه هایی از بازی رو میگرفت

ساری سه شنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸

آقای آشنا. حرف مفت چرا میزنی؟ به حرف منصوری خوب دقت کن که میگه (((ما در هیات رئیسه سازمان لیگ تصویب کرده بودیم که میزبان‌ها در پایان مسابقه، فیلم بازی را در اختیار کمیته فوتسال قرار دهند.))))
یعنی چی که باشگاه شهرداری ساوه فیلمبردار نداشت؟ اتفاقا اگه نداشته یه تخلف دیگه مرتکب شده

ساری سه شنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹

یعنی باشگاه ساوه که میره با اون همه پول بازیکنی مثل شاپا رو از برزیل برمیداره میاره نباید برا هر بازی چندر غاز خرج کنه برای فیلمبرداری بازیهاش؟؟؟؟؟؟؟

قلعه عقابها سه شنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸

این ساوه هم که داره شورشو درمیاره چندتا تخلف،
فیلم بازیم که نیاوردن به به باور کنید اگه همین اتفاق واسه شهروند میوفتاد الان نتیجه ۳ به صفر به نفع ساوه میشد
واقعا مظلوم تر از ساری گیرنیاوردن
جالبه اون دوستمون میگه باید فیلمو خود سازمان لیگ بره از صداسیما بگیره، یادشون رفته که وظیفه خودشونه و اینکه باید برن از خودشون دفاع کنن پس تیم ساوست که نیاز داره نه سازمان لیگ، با هیمن طرز فکرشونم میگن ما باید برنده بازی بشیم

قاسم مقنعی. ساری سه شنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴

نصیر زاده حیا کن
خوراکچی رو رها کن . .

//// سه شنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۹

محمدی ب دلیل مشکلات مالی سر تمرینات منصوری نمی رود چرااااا
دهقان چرا بهش پول ندادید دعواش شد رفت وااای ب حال منصوری
معلومه ک غش کردید