کد خبر : 23712
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1393 - 11:58
-

موافقت کمیته فوتسال با طرح استعدادیابی

موافقت کمیته فوتسال با طرح استعدادیابی
کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با طرح استعدادیابی گسترده فوتسال ایران در رده جوانان موافقت کرد. قرار است این استعدادیابی اوایل سال آینده و با حضور مربیان و استعدادیاب‌ها در استان‌های مختلف اجرا شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با طرح استعدادیابی گسترده فوتسال ایران در رده جوانان موافقت کرد. قرار است این استعدادیابی اوایل سال آینده و با حضور مربیان و استعدادیاب‌ها در استان‌های مختلف اجرا شود.
چندی پیش بود که محمد ناظم الشریعه مربی تیم ملی فوتسال ایران طرحی را برای استعدادیابی گسترده فوتسال در رده سنی جوانان به فدراسیون فوتبال داد تا کمیته فوتسال زمینه آنرا فراهم کند. کمیته فوتسال هم با اعلام موافقت با این طرح، به مربیان اجازه استعدادیابی و حضور در استان‌های مختلف را داده‌اند.

ناظم الشریعه با تایید این خبر گفت: کمیته فوتسال با طرح ما موافقت کرده و قرار است فروردین ماه سال آینده کارمان را شروع کنیم. استعدادیابی ما در رده سنی جوانان و متولدین ۱۳۷۴ به بالاست. اولین سفر ما هم به شهر ماهشهر خواهد بود و سپس به استان‌های فارس و کرمان خواهیم رفت.

وی تاکید کرد: قرار شد تعدادی استعدادیاب مورد اعتماد هم معرفی کنیم و جلسه‌ای را با آنها داشته باشیم تا با مشورت دوستان و اهالی فن، اجازه ندهیم هیچ بازیکن مستعدی بیرون بماند.

مربی تیم ملی در ادامه خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است تا پایان خردادماه ۹۴ استعدادیابی را تمام کنیم. آقای افتخاری هم دست ما را باز گذاشته است و مطمئن باشید یک تیم خوب را تشکیل می‌دهیم و تمام استان‌ها را فعال می‌کنیم که همه در تیم نقش داشته باشند.

ناظم الشریعه در پایان گفت: ما خود رای کار نمی‌کنیم. نظر همه را می‌گیریم و از هر فردی هم که می‌تواند به ما کمک کند خواهش می‌کنم قدم پیش بگذارد تا هیچ استعدادی در فوتسال نادیده گرفته نشود.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساوه سه شنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸

لطفا از نتیجه جلسه در مورد بازی نیمه تمام شهرداری و شهروند خبر بزارید تو سایت

محسن رضایی سه شنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲

یکی از بجاترین کارهایی که میتوان برای فوتسال انجام داد همین کار است ، امیدواریم جوانان همه استانها این شانس را داشته باشند که به تیم ملی راه پیدا کنند

يك مربي سه شنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶

واقعا برای برنامه ریزان کمیته فوتسال متاسفم برای خودتون دکون بازار باز نکنید
بجای اینکار برید مسابقات اموزشگاه هار زیر نظر بگیرید راحت استعداد کشف میشه وبعد از خوردن خودتون بزنید واین استعداد ها رو ساپورت کنید تا بجای برسن
اره جان

قرچکی سه شنبه , ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴

لطفاامیرجعفری وداودمحمدیانی روببینیدمعرکه اندکل قرچک فقط میان النماسشون میکن ان ک براشون بازی کنند