کد خبر : 33210
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 تیر 1394 - 15:04
-

دی‌سی اینوست مقتدرانه صدرنشین دور اول شد/ تمجید تاجیک‌ها از مربع بی‌رقیب ایرانی

دی‌سی اینوست مقتدرانه صدرنشین دور اول شد/ تمجید تاجیک‌ها از مربع بی‌رقیب ایرانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال دی سی اینوست تاجیکستان که امسال سه بازیکن و یک مربی لژیونر ایرانی را در اختیار گرفته است موفق شد در دور رفت لیگ فوتسال این کشور با کسب ۷ پیروزی از ۷ بازی خود در صدر جدول دور اول این رقابت‌ها قرار بگیرد و ادامه شروع

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال دی سی اینوست تاجیکستان که امسال سه بازیکن و یک مربی لژیونر ایرانی را در اختیار گرفته است موفق شد در دور رفت لیگ فوتسال این کشور با کسب ۷ پیروزی از ۷ بازی خود در صدر جدول دور اول این رقابت‌ها قرار بگیرد و ادامه شروع دور دوم رقابتها پس از پایان ماه مبارک رمضان شود.

در ترکیب امسال تیم عصمت الله دولتوف به سرپرستی نادر دوستماتوف، محمد چرخاب بازیکن فصل گذشته مقاومت البرز به عنوان سرمربی – بازیکن، مصطفی افشاری به عنوان مربی، ناصر حاجی بازیکن فصل قبل فردوسی مشهد و امین نصرالله‌زاده دیگر بازیکن فصل قبل مقاومت، چهار لژیونر ایرانی این تیم را تشکیل می‌دهند که با درخشش خود مورد تمجید رسانه‌های تاجیکستان قرار گرفته‌اند.

Lejioner- tajiki

لیگ تازه تاسیس تاجیکستان که دومین سال فعالیت خود را پشت‌سر می‌گذارد در قالب هشت تیم و در چهار دور برگزار می‌شود که بازی‌های این لیگ هم با الگوبرداری از لیگ روسیه در دو وقت ۲۵دقیقه‌ای برگزار می‌شود. مسئولان این لیگ در تلاش هستند تا سال آینده در رقابت های جام باشگاههای ۲۰۱۶ آسیا حضور یابند.

Disiinvest tajikistan

گفتنی است دی سی اینوست تاجیکستان فصل گذشته نیز با عملکرد خوب بنیامین اقبالی سرمربی ایرانی خود موفق به کسب اولین مقام قهرمانی در لیگ فوتسال تاجیکستان شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.