کد خبر : 91002
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 اسفند 1395 - 0:02
-

شبکه استانی مقابل فردوسی قرار گرفته است/ به هیات‌مدیره گفتم این آخرین سال است

شبکه استانی مقابل فردوسی قرار گرفته است/ به هیات‌مدیره گفتم این آخرین سال است
سرمربی تیم فوتسال فردوسی مشهد گفت: متاسفانه با رفتاری که از سوی شبکه استانی خراسان‌رضوی دیدیم، باید اعتراف کنم که این شبکه مقابل ما قرار گرفته و این هفته آن را علنی کرد.

مصطفی نعمتی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: متاسفانه این هفته کلیپی از اتفاقات بازی با بهراد اردبیل در شبکه استانی خودمان به صورت یک طرفه و بر علیه خودمان پخش کردند که کاملا هدفدار و بی‌منطق بود و نشان داد که عده‌ای هنوز از اتفاقات ناخوشایند دو سال قبل، از باشگاه ما کینه به دل گرفته‌اند.

وی افزود: باز هم متاسفانه به جهت دفاع از خود در رسانه ملی با دو تن از مسئولین این شبکه و برنامه تماس گرفتیم که آنها هم پاسخگو نبودند تا یک آیتم یک طرفه و کینه‌توزانه بر علیه باشگاه ما به معرض نمایش دربیاید شاید به قیمت آن که بخواهند هیجان بدهند والا ایشان کدام یک از بازی‌های ما را در این فصل دیده‌اند که اکنون چنین چیزی را بر علیه ما پخش کردند؟!

سرمربی فردوسی با بیان اینکه در این برنامه میهمان مدیرکل ورزش خراسان بود، افزود: مجری در این برنامه از آقای صبوریان به عنوان اولین حامی ورزش استان سئوال کرد که چرا تیم‌های استان منحل می‌شود؟ غافل از اینکه دلیل آن همین نگاه‌های غرض‌ورزانه شبکه استانی است. مگر تیمداری از جیب شخصی چه نفعی برای من دارد؟ مگر ما امسال یک ریال اسپانسر یا حمایت مالی از درون استان داشته‌ایم؟

نعمتی خاطرنشان کرد: به واقع از چنین برخوردهایی دلمان به درد آمده است و چنان مایوس شده‌ایم که این فصل بگذرد دیگر تمایلی برای تیمداری نداریم و به هیات‌مدیره هم نظرمان را گفته‌ایم که امسال آخرین سال است تا در نهایت آنها تصمیم بگیرند. ما دلسوزی‌ای از طرف استان نمی‌بینیم و وقتی می‌بینیم رسانه اول استان هم اینطور کمر به کوبیدن ما بسته حرفی باقی نمی‌ماند.

وی به بازی این هفته تیمش برابر مقاومت‌قرچک اشاره کرد و گفت: ما این همه هزینه می‌کنیم تا میزبانی‌مان از داوران، نمایندگان و تیم‌ها آبرومندانه باشد اما چند بازی است که داوری نتایج را رقم می‌زند و جالب که برخی قبول می‌کنند اشتباه کرده‌اند اما این به چه درد ما می‌خورد چون این اشتباه به ضرر ما تمام شده است.

سرمربی فردوسی ادامه داد: در بازی ما با پاس قوامین بچه‌های ما در حالی که متوجه نبودند که گلر حریف به زمین افتاده، گل زدند که به داور گفتم گل را قبول نکند چون اگر گل را قبول می‌کرد ما خودمان یک گل به خودمان می‌زدیم تا بازی جوانمردانه زیر سئوال نرود. اما در بازی با قرچک بازیکن ما را نقش بر زمین کردند و نتوانست بلند شود اما با اینکه حتی یک لحظه بازیکنشان توپ را نگه داشت که بیرون بزند اما ادامه داد و منجر به یک صحنه پنالتی شد که اتفاقا پنالتی هم نبود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.