کد خبر : 139386
تاریخ انتشار : شنبه 5 مرداد 1398 - 9:37
-

بی غم:تعداد کارت های داور به میزبان در تاریخ بی سابقه بود!/داور در مدیریت بازی بسیار ضعیف بود

بی غم:تعداد کارت های داور به میزبان در تاریخ بی سابقه بود!/داور در مدیریت بازی بسیار ضعیف بود

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم پس از برتری ۷ بر ۵ تیمش برابر مقاومت البرز در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال که با اخراج او نیز همراه بود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول این ۵ هفته در ۲ شهر دیگر بازی کرده‌ایم، تماشاگران در سالن حضور داشتند و به

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی‌غم پس از برتری ۷ بر ۵ تیمش برابر مقاومت البرز در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال که با اخراج او نیز همراه بود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول این ۵ هفته در ۲ شهر دیگر بازی کرده‌ایم، تماشاگران در سالن حضور داشتند و به داور فشار وارد کردند و در قم، داور پنالتی صد درصد ما را اعلام نکرد که فیلم آن را هم داریم، اما متأسفانه اینجا و در شهر خودمان داوران علیه گیتی‌پسند سوت می‌زنند.

وی افزود: مگر بازی امروز چه شرایطی داشته که ۵ کارت زرد و اخراج سرمربی برای گیتی‌پسند به همراه داشت؟ این در حالی است که به داور هیچ توهینی نکردم، تنها بازیکن تیمم را از درگیری جدا کردم و به کنار زمین آوردم و به ناظر بازی گفتم “داور فقط کارت می‌دهد” که در همین لحظه داور من را اخراج کرد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند ادامه داد: مدیریت بازی با داوری مسابقه تفاوت زیادی دارد و فکر می‌کنم داور بازی امروز در مدیریت بازی بسیار ضعیف بود.

وی درباره اتفاقاتی که منجر به درگیری در بازی شد، گفت: در یک صحنه مرتضی عزتی با بازیکن حریف درگیر شد. بازیکنان مقاومت با دست بازیکنان ما را هل می‌دادند، دقیقاً زمانی که پای بازیکن در تکیه بود و وقتی داور این صحنه را خطا نمی‌گیرد، بدترین فشار روی بازیکن می‌آید و احتمال مصدومیت او زیاد است. وقتی داور خطا اعلام نمی‌کند، اعصاب بازیکن هم خراب می‌شود و داور هم خیلی راحت ۵ کارت زرد می‌دهد.

بی‌غم اضافه کرد: اگر در تمام تاریخ فوتسال یک بازی وجود داشته که به تیم میزبان ۵ کارت زرد داده‌اند و آن تیم یک اخراجی هم داشته‌ اسمم را عوض می‌کنم! متأسفانه به دلیل دریافت ۵ کارت زرد برای بازی هفته آینده ۲ تا ۳ بازیکن خود را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت.

وی درباره عملکرد تیم حریف تصریح کرد: مقاومت البرز ضد فوتسال بازی نکرد و جنگید و احترام زیادی برای این تیم قائل هستم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.