کد خبر : 141840
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 شهریور 1398 - 9:31
-

یک برد و یک شکست برای مس

یک برد و یک شکست برای مس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مس که در تایلند خود را برای حضور در جام باشگاه های جهان آماده می کند ، دو دیدار تدارکاتی با دو حریف آسیایی برگزار کرد. شاگردان تقی پور در دیداری برابر شنزن که در یک نیمه برگزار شد.تواتستند به برتری ۵ بر یک برسند. فرهاد فخیم(۲گل)- سالار آقاپور-

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مس که در تایلند خود را برای حضور در جام باشگاه های جهان آماده می کند ، دو دیدار تدارکاتی با دو حریف آسیایی برگزار کرد.

شاگردان تقی پور در دیداری برابر شنزن که در یک نیمه برگزار شد.تواتستند به برتری ۵ بر یک برسند. فرهاد فخیم(۲گل)- سالار آقاپور- محمد شجری- ابوالقاسم عروجی گلزنان مس در این بازی بودند.

حمید احمدی، احمد اسماعیل‌پور و اصغر حسن زاده سه ایرانی حاضر در تیم شنزن چین در این دیدار بازی می‌کنند. جوراندیرو مربی سابق تیم ملی نیز این تیم چینی را هدایت می کرد.

در دیداری دیگر نیز مس ها به مصاف چونبوری تایلند رفتند که نتیجه این بازی با برتری ۴ بر یک میزبان همراه بود. شجری تک گل مس را به ثمر رساند. این دیدار نیز در یک نیمه برگزار شد. لیما ستاره سرشناس فوتسال ایتالیا نیز در ترکیب چونبوری به میدان رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.