کد خبر : 158129
تاریخ انتشار : جمعه 24 مرداد 1399 - 20:03
-

نظری:با یک تیم لیگ برتری به توافق رسیده ام/دو سه نفر در گیتی پسند نسبت به من کینه دارند/بهترین روش را برای برگزاری لیگ درنظر گرفته اند

نظری:با یک تیم لیگ برتری به توافق رسیده ام/دو سه نفر در گیتی پسند نسبت به من کینه دارند/بهترین روش را برای برگزاری لیگ درنظر گرفته اند

بهترین دروازه‌بان سال ۲۰۱۰ جهان، گفت: برخی در تیم گیتی‌پسند نمی‌خواهند من در این تیم باشم چرا که هنوز از من کینه دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، «مصطفی نظری»در خصوص انتخاب تیمش برای فصل آینده لیگ برتر فوتسال، عنوان کرد: هنوز در مورد زمان شروع لیگ اختلاف‌نظرهایی وجود دارد و زمان آغاز آن مشخص نیست اما با یکی از تیم‌ها به توافق رسیدم و تا چند روز آینده این موضوع قطعی می‌شود.

وی در مورد بازگشت «وحید شمسایی» به لیگ برتر فوتسال، تصریح کرد: وحید دوست من است و چندین سال باهمدیگر کار کردیم و برای او در سال آینده آرزوی موفقیت می‌کنم. ما در فوتسال از همدیگر جدا هستیم اما رفاقتمان سر جایش است.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتسال در خصوص این موضوع که برخی احتمال می‌دادند وی برای فصل آینده لیگ برتر به تیم گیتی‌پسند می‌پیوندد، گفت: فکر نمی‌کردم افرادی که در گیتی‌پسند مسوول هستند، هنوز با من مشکل داشته باشند. با آن‌ها مشکلی ندارم اما ٢، سه نفر در آن‌جا هستند که نسبت به من کینه دارند. دلیل این موضوع را نمی‌دانم اما احساس می‌کنم برخی در این باشگاه هستند که نمی‌خواهند در آن‌جا باشم. البته من نیز دوست ندارم برای کسانی که محبت‌ها را زود فراموش می‌کنند، بازی کنم.

بهترین دروازه‌بان سال ۲۰۱۰ جهان درباره نحوه برگزاری لیگ برتر به صورت متمرکز، اظهار داشت: کرونا همه مسابقات را تحت تاثیر خود قرار داده و به نظرم این روشی که انتخاب شده بهترین روش برای برگزاری لیگ باشد. با توجه به اینکه بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شود، فکر نمی‌کنم برای تیم‌ها فرقی داشته باشد که در زمین خودشان یا جایی دیگر بازی کنند. برخی تیم‌ها در پرداخت هزینه ایاب و ذهاب و تست کرونا مشکل جدی دارند و به نظر من اگر دیدارها به صورت متمرکز برگزار شود روش خوبی است.

وی در مورد تاریخ برگزاری لیگ برتر فوتسال، تصریح کرد: به عنوان یک بازیکن دوست دارم که زودتر لیگ شروع شود چرا که بازیکنان از همین راه کسب درآمد می‌کنند. امیدوارم هرچه زودتر با شروع لیگ از شرایط کرونایی دور شویم. باید ببینیم کمیته فوتسال و سازمان لیگ صلاح کار را در چه می‌بینند و لیگ را چه زمانی شروع می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام جمعه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵

برو بابا تاریخ مصرفت تموم شده داداش چرا نمیخواى قبول کنى ؟!!! دیگه بدرد لیگ دو هم نمیخورى مگه شمسایی دیوونه هست تو رو بیاره گیتى ؟!! مشکلت اینه خیلى ضعیف شدى ولى نمیخواى قبول کنى

ناشناس جمعه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱

توی گیتی پسند تا بوده همین بوده
کینه و غرض ورزی های شخصی
همش هم زیر سر عراقیزاده این مار خوش خط و خاله
و ثمره این انتخابها ۱۰ سال حضور و فقط ۲ قهرمانیه